سخنان آزادۀ مقاومت پس از ورود به خاک لبنان

جمعه 13 مرداد 1396 - 05:41

اسیر آزاد شده حزب الله تاکید کرد؛ همچنان در مسیر مقاومت و شهدا به حرکت خود ادامه خواهیم داد.

العالم - لبنان

محمد مهدی الشعیب در میان جشن و شادی مردم به زادگاه خود یعنی منطقه الشرقیه بازگشت.

وی در میان انبوه جمعیتی که برای استقبال از او حاضر شده بودند به سخنرانی پرداخت و گفت: السلام علیک یا سیدی و مولای یا صاحب الزمان، خدایا ترا به خاطر نعمت آزادی و دیدار دوباره خانواده و دوستانم سپاس می گویم. خدایا به خاطر آنکه مرا گرامی داشتی و این افتخار را به من دادی که با تمامی اسیران و افراد در بند همدرد باشم ترا شکر می کنم. ای شهیدان از شما نیز متشکرم، متشکرم متشکرم! شما شهیدان عالی مقام هستید شما آزادی ما هستید شما پل بازگشت ما به آغوش میهن هستید. شما زندگانید زندگان، شما سروران کاروان و انوار مقاومت و ولایت بزرگ هستید.

وی خطاب به سید حسن نصرالله گفت: از تو ای درست پیمان، ای پیشوای پیروز و سرور دوران تشکر می کنم درباره تو چه بگویم تو نماد مقاومت ما هستی، تو سید عباسی تو شیخ راغب هستی تو حاج رضوانی تو مرهم زخم های مجروحانی تو خانواده ما و میهن مایی، از تو ای عزیز مقاومت تشکر می کنم. تو هر جا که باید باشی بوده ای و به ما یاد داده ای که در هرکجا که باید باشیم، حضور بیابیم.

الشعیب ادامه داد: شما خاندان من ای ملت مقاومت و سربلندی از شما هم تشکر می کنم و از حضورتان تشکر می کنم. پیمان ما همان پیمان است اینکه در مسیر مقاومت اسلامی باقی بمانیم و در خط شهدا حرکت کنیم. این پیمانی است که بر عهده ماست و بیعتی است که با مقاومت و سید مقاومت و ولی امرمان کرده ایم.   

پربیننده ترین خبرها