واکنش فدراسیون فوتبال به حضور شجاعی و حاج صفی مقابل مکابی رژیم صهیونیستی

واکنش فدراسیون فوتبال به حضور شجاعی و حاج صفی مقابل مکابی رژیم صهیونیستی
جمعه 13 مرداد 1396 - 15:27

فدارسیون فوتبال در واکنش به حضور احسان حاج صفی و مسعود شجاعی در دیدار پانیویوس مقابل مکابی رژیم صیهونیستی بیانیه صادر کرده است.

العالم _ ایران

در بیانیه فدارسیون فوتبال آمده است: ضمن تبریک ولادت پرخیر و برکت حضرت امام رضا(ع)،به استحضار عموم جامعه می رساند که پیرو مذاکرات متعدد انجام شده با این بازیکنان و علی رغم فشارهای سنگین وارده از سوی باشگاه یونانی،آنها در دیدار رفت در فلسطین اشغالی حاضر نگردیده و  این مهم را با پذیرش جریمه های مالی رعایت کردند.

علی ایحال درباره حضور این دو بازیکن در دیدار برگشت که شب گذشته به انجام رسید، ضمن محکوم نمودن قاطع اتفاق رخ داده،فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی دقیق و کارشناسی همه جانبه ماجرا بوده که بدون شک طی این مسیر می بایست پس از گفت و گوی رو در رو با این دو بازیکن  و لحاظ کردن نظرات قبلی فدراسیون به نامبردگان انجام شود.

بدون شک ورزشکاران پرافتخار ایران زمین همواره نشان داده اند که هیچ علاقه ای به رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی حتی در آوردگاه بزرگ المپیک و جهانی نداشته، ندارند و نخواهند داشت و مرام پهلوانی آنان طی سالیان  زبانزد بوده  و اتفاق شب گذشته در خارج از کشور و برنامه های فوتبال فدراسیون بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها