آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران

آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران
جمعه 13 مرداد 1396 - 16:53

اکران موفق فیلم‌های کمدی همچنان توانسته مخاطب را به سالن‌های سینما بکشاند و همین امر موجب رونق فیلم‌های اجتماعی روی پرده سینماها شده است.

العالم _ ایران

با تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم های «گذر موقت» و «بیست و یک روز بعد» از صبح چهارشنبه در سالن های سینما به نمایش درآمدند و هم اینک 4 فیلم کمدی بر پرده سینماها اکران شد و با توجه به اقبال خوب مخاطب از فیلم های کمدی فیلم های اجتماعی هم با اقبال بهتری نسبت به هفته های قبل روبرو شده است. 

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» هم اینک با فروش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان مواجه شده این فیلم در روزچهارشنبه 15 میلیون و پنج شنبه 20 میلیون تومان فروش داشت و هم اینک 25 سالن در اختیار دارد. 

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» با فروش 380 میلیون تومان رسید که روز چهارشنبه با فروش 3 میلیون و روز چهارشنبه با فروش 5 میلیون روبرو شد. 

فرجی درباره فروش فیلم «بیست و یک روز بعد» گفت: این فیلم از صبح چهارشنبه در سالن های نمایش برروی پرده رفته که روز چهارشنبه 14 میلیون و روز پنج شنبه 17 میلیون فروش داشت که ظرف دو روز فروش فیلم به 31 میلیون تومان رسید. این فیلم در 18 سالن به نماش درآمده و تنها در شهرهای مشهد، شیراز و اهواز اکران شده در روزهای آتی تعداد شهرستان های فیلم افزایش می یابد. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: هنوز آمار دقیقی از فروش دو فیلم «نهنگ عنبر» و «ساعت 5 عصر» ندارم اما فروش فیلم «رگ خواب» به رقم 3 میلیاردو 650 میلیون تومان رسید و فیلم «برادرم خسرو» به فروش 2 میلیارد و 210 میلیون تومان رسیده است.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فروش فیلم «اکسیدان» به 6 میلیاردو 400 میلیون تومان رسید. فیلم «گذر موقت» از روز چهارشنبه اکران شد و در روز اول هنوز همه سالن های این فیلم را در اختیار نداشتیم اما با اقبال خوبی مواجه شده و از امروزتیرزهای این فیلم از شبکه های مختلف پخش خواهد شد این فیلم به فروش 23 میلیون تومان در دو روز اول اکران دست یافت. 

بنابر اعلام آمار فروش از سیستم مکانیزه فیلم «پاتو کفش من نکن» به فروش 172 میلیون و 586 هزار تومان، فیلم «کبریت سوخته» 16 میلیون و 201 هزار تومان، فیلم «ساعت 5 عصر» به فروش4 میلیارد و 80 میلیون و 413 هزار تومان  رسید.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها