اعلام آماده باش "داعش" در آستانه آغاز عملیات تلعفر

اعلام آماده باش
جمعه 13 مرداد 1396 - 23:19

یک منبع محلی عراقی در استان نینوا فاش کرد که گروه تروریستی داعش به منظور جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی که آماده حمله به شهر تلعفر می شوند ضمن اعلام آماده باش عمومی بین افراد خود، اقدام به حفر سنگر در اطراف شهر کرده است.

العالم - عراق

به گزارش شبکه خبری سومریه این منبع آگاه گفت:"گروه تروریستی داعش در میان عناصر خود و نیز کسانی که همچنان در شهر تلعفر (در 55 کیلومتری غرب نینوا) حضور دارند آماده باش عمومی اعلام کرده است".

این منبع محلی افزود: "عناصر داعش اقدام به تقسیم محورهای شهر بین عناصر خارجی خود کرده اند و به هیچ یک از عناصر محلی اجازه فرماندهی هیچ یک از محورها را نداده اند".

این منبع محلی که نخواست نامش فاش شود در ادامه گفت: "اعلام آماده باش عمومی بین گروه تروریستی داعش این بار شکل غیر متعارفی دارد به طوری که با پخش ندای الله اکبر از مساجد شهر، افراد خود را به حضور در قرارگاه ها و مساجد فرا خواند".

این منبع تصریح کرد: "همزمان با نزدیک شدن موعد عملیات آزادسازی شهر توسط نیروهای مشترک، این گروه تروریستی شروع به حفر سنگر در نقاط متعددی از شهر کرده است". وی خاطرنشان کرد که عناصر بیگانه "داعش" در این شهر به حدود 200 نفر می رسند و ملیت عربی، ترک، آذری، مراکشی و ... دارند.

شایان ذکر است که گروه تروریستی داعش هنوز شهر تلعفر را در اشغال خود دارد؛ این شهر آخرین منطقه در استان نینواست که هنوز آزاد نشده است این در حالی است که نیروهای امنیتی مشترک عراق نیز خود را آماده حمله به این شهر و آزادسازی آن می کنند.

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها