منصوریان و یک عادت قدیمی

منصوریان و یک عادت قدیمی
شنبه 14 مرداد 1396 - 13:01

استقلال در دومین بازی لیگ مقابل استقلال خوزستان تن به تساوی بدون گل داد تا آبی‌پوشان از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کنند.

العالم - ایران

علیرضا منصوریان توانایی جمع کردن امتیازهای اول فصل را ندارد و این چیزی است که تقریبا برای همه واضح است. منصوریان فصل گذشته با استقلال در 6 هفته اول پیروزی را تجربه نکرد و تنها 4 امتیاز کسب کرد، اتفاقی که باعث شد پرسپولیس در همان ابتدای فصل خود را از این تیم جدا کند و در پایان فصل هم به قهرمانی بی دردسری برسد.

اما اوضاع در 2 سال سرمربیگری در نفت هم برای منصوریان چندان بهتر نبود چرا که او در سال اول سرمربیگری‌اش در نفت تهران در لیگ چهاردهم از مجموع 6 بازی اول و 18 امتیاز ممکن تنها 8 امتیاز کسب کرد و در سال دوم در لیگ پانزدهم هم با وجود حضور ستاره‌های پرتعداد در تیمش از جمع 5 بازی اول و 15 امتیاز ممکن تنها 3 امتیاز بدست آورد.

این نشان می‌دهد منصوریان همیشه در شروع لیگ برای امتیاز گیری با مشکل روبرو است و حالا کار به جایی رسیده است که آبی‌ها در 2 هفته ابتدایی لیگ تنها 1 امتیاز کسب کرده‌اند و با پرسپولیس رقیب دیرینه خود 5 امتیاز اختلاف دارند و بعید است جبران این فاصله به این سادگی‌ها باشد.

شاید در سال‌های گذشته خیلی از مربیان اعتقاد داشتند به دلیل بدنسازی از دست دادن امتیازهای اول فصل امری طبیعی و البته قابل جبران است اما در 2 سال گذشته پرسپولیس نشان داده است که جمع کردن امتیازهای اول فصل قهرمانی یک تیم را تضمین می کند و این موضوعی است که هواداران استقلال را نگران کرده است.

آنچه مسلم است عدم شناخت کافی از ترکیب و تغییرات پی در پی در آن باعث می‌شود استقلال امتیازهای اول فصل را یکی پس از دیگری از دست بدهد و آنچه مسلم است جبران این امتیازها در نیم فصل دوم و زمانی که تیم‌های منصوریان تازه می‌خواهند راه بیفتند، کاری در حد محال است.

خبرآنلاین

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها