حاشیه دیدارهای دیپلماتیک قبل از تحلیف؛

رئیس دفتر جدید روحانی کار خود را از امروز آغاز کرد

رئیس دفتر جدید روحانی کار خود را از امروز آغاز کرد
شنبه 14 مرداد 1396 - 13:15

رئیس دفتر جدید روحانی علی رغم اینکه هنوز حکم رسمی او منتشر نشده اما ظاهرا کار خود از امروز آغاز کرده است.

العالم ـ ایران

عصر امروز 14 مردادماه مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در ساختمان مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مهمانان خارجی برگزار می شود.

از صبح امروز نیز برخی از شخصیت های بلند پایه کشورهای همسایه و اروپایی که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور به تهران سفر کرده‌اند با روحانی دیدار و گفتگوی دو جانبه داشته اند.

یکی از نکات و حواشی قابل توجه در این جلسات حضور محمود واعظی در کنار رئیس جمهوری است، فردی که از مدتی پیش شایعه حضور وی در سمت ریاست دفتر رئیس جمهور شنیده می‌شد و طی یکی دو هفته قبل این موضوع جدی تر شده بود اما امروز حضور واعظی در تمام دیدارهای رئیس جمهور نشان می دهد  که رئیس دفتر جدید رئیس جمهور هر چند هنوز حکم رسمی او منتشر نشده اما کار خود را رسماً آغاز کرده است.

گفتنی است، محمد نهاوندیان که پیش از این به عنوان رئیس دفتر روحانی مشغول به فعالیت بود از او به عنوان یکی از گزینه های اصلی وزارت اقتصاد نام برده می شود.

 

 

در این تصاویر که ملاقات های خارجی امروز صبح روحانی در دفتر رئیس جمهور انجام شده است، محمود واعظی در کنار رئیس جمهور نشسته که نشان می دهد او به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم کار خود را رسماً آغاز کرده است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها