در مسابقات نظامی ۲۰۱۷ - چین ؛

تیم ایران در مرحله چهارم رشته هوابرد "سوم" شد + تصاویر

تیم ایران در مرحله چهارم رشته هوابرد
شنبه 14 مرداد 1396 - 15:13

تیم تیپ نیرو مخصوص ۳۳ المهدی (عج) سپاه که در مسابقات نظامی ۲۰۱۷ شرکت کرده، در مرحله چهارم از رشته هوابرد، مقام سوم را کسب کرد.

العالم ـ ایران

نیروهای تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی(عج) ــ جهرم از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در رقابت‌های داخلی موفق شده بودند رتبه نخست را میان سایر تیم‌های هوابرد شرکت کننده از ارتش و سپاه کسب کنند، هم‌اکنون در کشور چین مشغول رقابت با حریفان خود در رشته هوابرد هستند.

تیم اعزامی از تیپ نیرو مخصوص 33 المهدی(عج) که به نمایندگی از نیروهای مسلح ایران در این رقابت‌های حاضر شده بود، امروز در مرحله چهارم از رقابت‌های رشته هوابرد از مسابقات نظامی (ARMY GAMES 2017)، موفق شد رتبه سوم را کسب کند.

در مرحله چهارم از رقابت‌های رشته هوابرد، تیم‌ها موظف بودند که در مدت زمان 2 ساعت، از مجموع 30 نقطه‌ی هدف در منطقه‌ای با پوشش جنگلی به وسعت 40 کیلومتر مربع در شرایط آب و هوایی بسیار گرم و مرطوب، از طریق "نقشه‌خوانی" از میان 30 هدف از پیش تعیین شده، هر تعدادی را که توانستند، پیدا کنند.

در این مرحله از رقابت‌ها، تیم ایران موفق شد که در مدت زمان 2 ساعت، 19 هدف را پیدا کند و در مجموع با کسب امتیاز 58، بعد از تیم‌های کشور چین و روسیه، رتبه سوم را کسب کرد.

تیم ایران در این مرحله از مسابقات توانسته است، تیم‌های ونزوئلا، آفریقای جنوبی و قزاقستان را پشت سر گذاشته و امتیاز بیشتری نسبت به آنها کسب کند.

پیش از این، در مرحله سوم رشته هوابرد از مسابقات نظامی 2017 که شامل آیتم‌های دوی 4 کیلومتری با تجهیزات، عبور از میدان موانع با تجهیزات و تیراندازی به اهداف ثابت و متحرک با سلاح‌های مختلف بود، تیم ایران مقام چهارم را کسب کرده بود.

 

 

 

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها