لاریجانی در دیدار با نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی:

ایران همواره از تمامیت ارضی بوسنی حمایت می‌کند

ایران همواره از تمامیت ارضی بوسنی حمایت می‌کند
يکشنبه 15 مرداد 1396 - 16:05

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت گسترش روابط اقتصادی بین تهران و بوسنی گفت: جمهوری اسلامی همواره از تمامیت ارضی و وفاق درونی این کشور حمایت می‌کند.

العالم ـ ایران

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه ( 15 مردادماه 96) با صافت سوفتیچ نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی دیدار و گفت وگو کرد.

لاریجانی در این دیدار با اشاره به جایگاه و اهمیت کشور بوسنی گفت: جمهوری اسلامی همواره از تمامیت ارضی و وفاق درونی بوسنی حمایت کرده و می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران هیچ محدودیتی برای گسترش همکاری‌ها با کشور بوسنی نداشته و فضا برای تقویت روابط و تعاملات در تمام شئونات فراهم است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی دو کشور ایران و بوسنی تصریح کرد: قطعا توسعه روابط اقتصادی و تجاری باید در دستور کار دو کشور قرار گیرد.

نقش برجسته جمهوری اسلامی در ثبات منطقه

در ادامه این دیدار صافت سوفتیچ نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی گفت: جمهوری اسلامی یکی از معدود کشورهایی است که مردم بوسنی در آن احساس راحتی و برادری می‌کنند.

نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی بر لزوم گسترش روابط دوجانبه میان ایران و بوسنی تأکید کرد و افزود: حضور گسترده مقامات کشورهای خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری، نشان‌دهنده جایگاه والای ایران و نگرش جامعه بین‌المللی به جمهوری اسلامی است.

صافت سوفتیچ افزود: ایران در یک منطقه ملتهب و پرتنش واقع شده اما توانسته نقش چشمگیر و تأثیرگذار خود در منطقه را ایفا کند.

نایب رئیس مجلس اقوام بوسنی با تقدیر و تشکر از حمایت جمهوری اسلامی از مردم بوسنی در دوران بحران این کشور تصریح کرد: مردم بوسنی هیچگاه کمک ها و حمایت‌های جمهوری اسلامی از این کشور را فراموش نمی‌کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها