ذوب آهن جانشین نفت در لیگ قهرمانان آسیا؟

ذوب آهن جانشین نفت در لیگ قهرمانان آسیا؟
سه شنبه 17 مرداد 1396 - 18:04

با جدی شدن پروسه محرومیت باشگاه نفت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به نظر می رسد سهمیه این تیم به باشگاه اصفهانی خواهد رسید.

العالم _ ایران

اولتیماتوم کنفدارسیون فوتبال آسیا در قبال تسویه بدهکاری معوقه به باشگاه های حاضر در رقابت های آسیایی به یکی از سوژه های جالب رسانه های قاره کهن در قبال پرداختن به تایید یا لغو امتیاز حرفه ای باشگاه ها در کشورهای مختلف تبدیل شده است.

اولتیماتومی که می تواند برای باشگاه های ورشکسته و بدهکار ایرانی همچون شوکی بزرگ قلمداد شود درست مثل باشگاه نفت تهران که با قهرمانی در جام حذفی فصل قبل سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان 2018 را به خود اختصاص داد اما به دلیل بدهکاری های فراوان در راه ثبت قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ به مشکل خورد و حالا با این وضعیت همه جا صحبت از حذف رسمی این باشگاه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد.

گفته می شود با قطعی شدن حذف نفت تهران از بین سهمیه های ایران در فصل آتی لیگ قهرمانان که توسط روسای فدراسیون فوتبال به سران باشگاه نیز ابلاغ شده است به احتمال فراوان ذوب آهن اصفهان نماینده ایران در مرحله دوم پلی آف خواهد بود تا استقلال در کنار پرسپولیس سهمیه های مستقیم قلمداد شوند، تصمیمی که از چند روز پیش زمزمه های آن به گوش باشگاه اصفهانی رسیده تا خود را برای این تورنمنت آماده و برای چهارمین فصل متوالی طعم بازی های آسیایی را بچشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها