روزنامۀ صهیونیستی معاریو: «بمب اتم» ایران به داخل «اسرائیل» منتقل شده است

روزنامۀ صهیونیستی معاریو: «بمب اتم» ایران به داخل «اسرائیل» منتقل شده است
پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 - 14:18

روزنامه "معاریو" چاپ رژیم صهیونیستی با هشدار درباره حضور و نفوذ ایران در میان توده مردم فلسطین در کرانه باختری و مناطق اشغال شده در سال 1948، اقدامات تهران برای ایجاد جو ضد اسرائیلی و صهیونیستی در جهان اسلام را در کنار برنامه هسته ای ایران خطر دیگری براي اين رژیم دانست.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامۀ الاخبار ضمن نقل این خبر از روزنامه صهیونیستی معاریو گفت این روزنامه در شماره دیروز خود نوشت لزوما نباید افسر عالی رتبه اطلاعات و امنیت نظامی باشید و دائم سرتان در گزارش های اطلاعاتی و جاسوسی باشد تا بفهمید که دامنه نفوذ ایران و سپاه پاسداران این روزها به قلمرو تشکیلات خودگردان و فلسطینی های مقیم "اسرائیل" رسیده است.

معاریو در گزارش خود می نویسد: "کسانی که نمی خواهند ایرانی ها را در ارتفاعات جولان ببینند این روزها حضور آنها را به وضوح در قدس و کرانه باختری احساس می کنند. ما آنها را به وضوح در جریان حوادث اخیر بیت المقدس و تشییع جانباختگان ام الفحم دیدیم. در تمام این مراسم ها صحبت از علی خامنه ای (رهبر ایران) بود و این جمله او که گفته بود: با یاری خدا فلسطین آزاد خواهد شد، قدس مال ماست".

معاریو در جای دیگری از این گزارش می نویسد: "ایرانی ها از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. این کشور با استفاده از این ابزارها افراد بسیاری را جذب کرده است. این مردم دنبال کسانی راه می افتند که صریح و مستقیم با آنها سخن بگوید و دست روی زخم ده ها هزار جوان فلسطینی ناامیدی بگذارد که دیگر هیچ چشم اندازی برای امنیت و اقصاد پیش روی خود نمی بینند. کسانی که از اشغال خاکشان توسط اسرائیل به تنگ آمده اند و به راحتی برای مبارزه با اشغالگران تحریک می شوند".

این روزنامه با اشاره به گزارش هایی درباره کمکهای غذایی ایران به فلسطینیها در اثنای حوادث اخیر در قدس، آن را دلیلی بر وجود یک ساز و کار موفق و حرفه ای در فلسطین دانسته است که پول های بسیاری از ایران گرفته و می داند که چگونه بر حسب دستور العمل تهران آنها را هزینه کند.

روزنامه معاریو در ادامه می نویسد: "ایرانی ها به خوبی دریافته اند که بهترین راه برای مبارزه با اسرائیل و بر هم زدن سیستم روابط رو به رشد آن با عربستان، مصر و کشورهای حاشیه خلیج (فارس) برای ایجاد ائتلاف ضد ایرانی و ضد شیعی، تبدیل منازعات بین اسرائیل و فلسطین به یک جنگ دینی بر سر بیت المقدس و قداست مسجد الاقصی و نجات آن از چنگال صهیونیست هایی است که قصد دارند آن را ویران کنند".

این روزنامه پس از تشریح روند تبدیل این جنگ به جنگ دینی توسط ایران در پایان توصیه می کند که دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی "اسرائیل" باید متوجه این روند باشند و پاسخ مناسب را برای آن آماده کنند. این روزنامه خاطرنشان می کند: "خطر ایران برای اسرائیل فقط در برنامه هسته ای این کشور نیست بلکه پشتیبانی قوی آن از حزب الله و حماس است. خطر جدید نیز ایجاد جو ضد اسرائیلی و ضد صهیونیستی در جهان اسلام در پی حوادث مسجد الاقصی و بحران بیت المقدس است. خطر تحریک میلیون ها مسلمان در جهان علیه اسرائیل کمتر از خطر بمب اتم نیست".

208

پربیننده ترین خبرها