صهیونیستها ثروتمندان سعودی را درمان می کنند!

صهیونیستها ثروتمندان سعودی را درمان می کنند!
جمعه 20 مرداد 1396 - 10:32

روزنامه نگار و نویسنده انگلیسی از درمان ثروتمندان عربستانی در بیمارستانهای رژیم صهیونیستی پرده براشت.

العالم - عربستان
"رابرت فیسک" در مطلبی در روزنامه ایندیپندنت، با اشاره به درخواست مشترک عربستان و رژیم صهیونیستی برای بستن شبکه الجزیره قطر، نوشت: هنگامی که ثروتمندان سعودی بیمار می شوند، با هواپیماهای شخصی برای درمان به بهترین بیمارستانهای "اسرائیل" منتق می شوند.
اسپوتنیک به نقل از مقاله ایندیپندنت نوشت: هنگامیکه جنگنده های سعودی و اسرائیلی به پرواز درمی آیند، می توانید اطمینان داشته باشید که آنها یمن و یا سوریه را بمباران خواهند کرد.

وی افزود: هنگامی که ملک سلمان - با دقیقتر بگوییم پسرش ولیعهد سعودی محمد بن سلمان - با انگشت ایران را نشان می دهد و این کشور را به عنوان بزرگترین تهدید منطقه معرفی می کند، می توانید اطمینان یابید که نتانیاهو نیز دقیقا همین کار را خواهد کرد، ولی البته به جای امنیت منطقه به امنیت "اسرائیل" اشاره می کند. 
فیسک افزود: از نظر من شخصا گزارشهای الجزیره از "اسرائیل" (اراضی اشغالی فلسطین) بسیار تأسفبار بود، مجری این شبکه به صورت آشکار مرگ آرییل شارون را تسلیت گفت، کسی که مسؤول جنایت صبرا و شاتیلا در سال 1982 و قتل 1700 فلسطینی بود. 
وی افزود: با این حال، اکنون ایوب کارا وزیر ارتباطات اسرائیل موضع مشابهی را با دوستان عرب خود می گیرد و در اشاره به شبکه الجزیره قطر می گوید، اسرائیل باید ضد رسانه هایی که تقریبا همه کشورهای عربی آنها را حامی تروریسم می دانند، اقداماتی را اتخاذ کند. بنابراین، ائتلافی نانوشته بین عربستان سعودی و اسرائیل وجود دارد...
فیسک تأکید کرد: زندان بدون محاکمه، اعدام خارج از چارچوب قانون، نقض حقوق بشر، فساد و حاکمیت نظامی، همه این موارد تقریبا ویژیگی اکثر کشورهای عربی و رژیم اسرائیل در اراضی اشغالی است. 
وی در بخش دیگری از این مطلب، نوشت: باید بپرسیم که چرا اعراب منطقه خلیج فارس جنگجویان خود را به خاورمیانه اعزام کرده و پول در اختیار آنان قرار دادند، و بپرسیم چرا اسرائیل این موجودات خبیث را هدف قرار نداد، بلکه عناصر جبهه النصره یا همان القاعده را در بیمارستانهای خود درمان کرد. 

پربیننده ترین خبرها