کربلا میزبان همایش وفاداری به مقاومت

کربلا میزبان همایش وفاداری به مقاومت
پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 - 09:03

جريان صدر چهارشنبه شب با برگزاري همايشي با عنوان " وفاداري به مقاومت " در شهر كربلاي معلا بر ادامه راه مقاومت در برابر اشغالگران و دخالت هاي آمريكا تاكيد كرد.

به گزارش شبکه خبری العالم ، شركت كنندگان در اين همايش تاكيد كردند كه علت عقب نشيني و خروج نيروهاي اشغالگر آمریکایی ازعراق، تنها مقاومت مردم بود.

" حازم الاعرجي " از اعضای برجسته جريان صدر درگفت وگو با  العالم تصریح کرد : عاملي كه سبب خروج اشغالگران از عراق شد ، مقاومت اسلامي بود وعوامل ادعايي نظير مشکلات اقتصادي و سياسي و غيره ، دروغي بيش نيست.

وی تاکید کرد: آمريكا به سبب ضربه هاي مهلكي كه از گروه هاي مقاومت اسلامي متحمل شد ، ناچار به فرار از عراق شد.

شماري دیگر از اعضای جريان صدر خاطرنشان كردند كه راه مقاومت همچنان و با شيوه هاي مختلف ادامه دارد بويژه از نظر فكري و فرهنگي كه با هدف مقابله با افكار منحرف ضد اسلام كه اشغالگران آمريكايي آن ها را هنگام حضور در عراق منتشركردند، صورت مي گيرد.

" مهند الموسوي " رييس دفتر شهيد صدر در كربلا گفت : ملت عراق بايد با هر امكان و شيوه اي كه در اختيار دارند در برابر اشغالگران مقاومت كند و در اين مجال ، انديشه و فرهنگ و هوشياري همگي ابزار مقاومت به شمار مي روند.

از سوي ديگر شماري از اعضای پارلمان عراق بارديگر آزادي زندانيان عراقي كه به سبب اعتراض به حضور نيروهاي آمريكايي در عراق بدست نيروهاي آمريكايي بازداشت شده بودند را خواستار شدند.

خانم " ايمان الموسوي " نماينده مجلس عراق به شبكه العالم گفت: مقاومت مردم عراق ، پيامدهاي مختلفي داشت كه از ميان آنها مي توان به بازداشت شماري از مردم مظلومي اشاره كرد كه هنوز در زندان ها بسر مي برند.

وي افزود : اين افراد ، پيش از اين در زندان هاي آمريكايي بودند و اينك در زندان هاي عراق رنج مي كشند.

 8-8:47

26

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها