حجت‌الاسلام علوی:سربازی امام زمان (عج) لحظه‌ای تلخ ندارد

حجت‌الاسلام علوی:سربازی امام زمان (عج) لحظه‌ای تلخ ندارد
يکشنبه 22 مرداد 1396 - 13:13

وزیر اطلاعات با تاکید بر این که همه لحظات خدمت شیرین است، گفت: سربازی آقا امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، همراهی، همکاری و یاوری رییس جمهوری در خدمتی که به کشور می شود شیرین است.

العالم- ایران

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی ظهر یکشنبه بعد از پایان آخرین جلسه هیات دولت یازدهم در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که بهترین و تلخ ترین لحظات خدمت در وزارت اطلاعات برای شما در این دوره چه لحظاتی بود، اظهارکرد: همه لحظات خدمت شیرین است و لحظه تلخ ندارد، خدمت به مردم شیرین است و افتخار ما این است که نوکر مردم هستیم.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که دستگاه امنیتی موفقیت های مختلفی داشته است ، ماندگارترین آن کدام است؟، گفت: ما خودمان کاری نکردیم، اگر رصد اطلاعاتی بوده کار خدا بوده است. 
وزیر اطلاعات افزود: کار اشراف اطلاعاتی هم کار خدا است که به پیامبر اکرم (ص) می فرماید ما پرده را از جلوی دیدگانت برداشتیم و حدت نظر پیدا کردی. این اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) هم کار خدا است. 
علوی یادآور شد: ضربه بر ضدانقلاب و دشمنان، امنیت کشور و امنیت مردم هم کار خدا است که می فرماید تیر را تو شلیک نکردی، خداوند شلیک کرد اما خدا به انگشتان سربازان امام زمان (عج) قابلیت شلیک را می دهد که ماشه را بچکانند. 
وی ادامه داد: ما باید خدا را که توفیق سربازی آقا امام زمان (عج) و خدمت به مردم را به ما اعطا کرده است، شکر گزار باشیم.
وی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال می خواهیم خدمت هرچه بیشتر و مخلصانه تر به مردم عزیز را اعطا کند که بتوانیم برای کشور آرامش و امنیت و برای مردم نشاط و شادابی و انگیزه فعالیت در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، آموزشی ، اجتماعی و سایر عرصه ها را فراهم کنیم. ما لبخند رضایت مردم را ببینیم بهترین دستاورد و ارمغان است.
وزیر پیشنهادی اطلاعات در دولت دوازدهم همچنین در پاسخ به این سوال که در چهارسال گذشته به خودتان چه نمره ای می دهید، گفت: کسی که دیکته نوشته خودش که به خودش نمره نمی دهد.
علوی یادآور شد: اگر ان شاءلله سعادت بود که همچنان در این عرصه سربازی گمنام امام زمان (عج) در خدمتتان باشم در هفته آینده صحبت خواهم کرد.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها