رییس جنبش آزادگان بحرین خواستار شد

اشغالگران سعودی خاک بحرین را ترک کنند

اشغالگران سعودی خاک بحرین را ترک کنند
پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 - 11:03

رييس جنبش احرار ( آزادگان ) بحرين، خروج نيروهاي اشغالگر سعودي از اين كشور را خواستار شدو تاكيد كرد كه ماموريت اين نيروها درخاموش كردن خيزش مسالمت جويانه مردم بحرين شكست خورده است.

" سعيد الشهابي " روز پنجشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت : رژيم آل سعود ، خاک بحرين را به طور غيرقانوني اشغال كرده است و در برابر اراده تغيير در بحرين محكوم به شكست است.

وي افزود : نيروهاي سعودي اشغالگر هستند و از آنجا كه ماموريت آن ها در سركوب انقلاب بحرين شكست خورده است ، بايد خاک بحرين را ترك كنند زيرا انقلاب بحرين نه تنها شكست نخورد بلكه روز به روز گسترش و شدت يافت.

رييس جنبش آزادگان بحرين تصريح كرد : عربستان سعودي اشغالگر بحرين است و هرچند از حمايت و پشتيباني غرب براي اين كار بهره مي برد اما اين پشتيباني اشغالگران را از خشم ملت بحرين در امان نخواهد داشت.

الشهابی خاطرنشان کرد: ملت ها اشغالگران را نمي پذيرند و اجازه نمي دهند كه آرزوها و انتظارات مردم با استفاده از زور و سركوب ؛ قلع و قمع شود به همين سبب به رژیم سعودی نصيحت مي كنيم كه از بحرين خارج شود زيرا اگر امروز با پاي خود خارج نشود ، فردا ، مردم بحرين اين رژيم را اخراج خواهند كرد.

 

8-10:42

پربیننده ترین خبرها