سرلشکر باقری در آنکارا:

برای مقابله با تروریسم، این سفر لازم بود

برای مقابله با تروریسم، این سفر لازم بود
سه شنبه 24 مرداد 1396 - 14:59

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: برای تبادل نظر و همکاری بیشتر با ترکیه درباره موضوعات نظامی و مسائل مختلف منطقه‌ای، مسائل مربوط به امنیت دو کشور، امنیت مرزها، مقابله با تروریسم لازم بود این سفر انجام شود.

العالم _ ایران

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بعد از ورود به آنکارا طی سخنانی با بیان اینکه ترکیه بعنوان یکی از همسایگان مهم جمهوری اسلامی ایران از جایگاه با اهمیتی در منطقه و سطح دنیای اسلامی برخوردار است، گفت: ما دارای روابط دوستانه چند صد ساله با کشور ترکیه هستیم و مرزهای امن و آرامی داریم، اما برای تبادل نظر و همکاری بیشتر درباره موضوعات نظامی و مسائل مختلف منطقه‌ای، مسائل مربوط به امنیت دو کشور، امنیت مرزها، مقابله با تروریسم لازم بود این سفر انجام شود.

مراسم استقبال رسمی از سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تا ساعاتی دیگر از سوی ژنرال حلوصی آکار رئیس ستاد کل ارتش ترکیه در مقر ستاد کل ارتش این کشور برگزار می‌شود.  

سردار باقری در سفر سه روزه خود به ترکیه علاوه بر دیدار با همتایش با عالی‌ترین مقامات سیاسی و نظامی این کشور دیدار خواهد داشت.

مساله مبارزه با تروریسم، تحولات منطقه، روابط دو جانبه دفاعی و همکاری‌های مرزی از محورهای دیدار سرلشکر باقری با مقامات ترکیه عنوان شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها