ادامه پیش‌روی ارتش سوریه در شرق حمص و حماه

ادامه پیش‌روی ارتش سوریه در شرق حمص و حماه
سه شنبه 24 مرداد 1396 - 18:01

ارتش سوریه هفت روستا و منطقه را در حومه شرقی حمص به کنترل خود در آورد و شمار دیگری از تروریستها در حملات زمینی و هوایی ارتش سوریه به گروه تکفیری صهیونیستی داعش در شهر دیر الزور و حومه آن به هلاکت رسیدند.

العالم - سوریه

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، تعدادی از تپه ها و ارتفاعات مشرف بر محور اثریا در حومه شرقی حماه نیز به تسلط ارتش سوریه در آمد.

روستاهای الکوم، واحة الکوم، جورة الجمال، العثمانیة، نجیران، عین سبخة وأم قبیبة از لوث وجود تروریستهای داعش پاکسازی و شمار زیادی از داعشی ها در پیشروی ها به هلاکت رسیدند و دو دستگاه تانک و چهار دستگاه خودروی مجهز به تیربار منهدم و تعداد زیادی بمب خنثی شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین ده کیلومتر به سمت اثریا واقع در جنوب شرقی کتفا پیشروی کردند. ارتش طی این پیشروی بر تعدادی از تپه ها و ارتفاعات مهم مسلط شد و آخرین مکانهای تجمع تروریستهای داعش را در مسیر پیشروی از بین برد.

محافظان فرودگاه دیر الزور نیز تعدادی از تروریستهای داعش را در اطراف این فرودگاه کشتند و یک فروند هواپیمای کنترل از راه  دور داعش را سرنگون کردند.

جنگنده های ارتش نیز به مکانها و استحکامات نظامی تروریستهای داعش در محله الرشدیه در شهر دیر الزور و محورهای تحرک تروریستهای این گروه در روستاهای الشعله و البغیلیه و المقابر و العیاش وعین البوجمعه حمله کردند که خسارات زیادی در میان تروریستهای داعش بر جای گذاشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها