تقدیر لاریجانی از آزادگان سرافراز در نطق پیش از دستور

تقدیر لاریجانی از آزادگان سرافراز در نطق پیش از دستور
پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 - 09:17

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آزادگان ما در دو جبهه میدان‌های جنگ و همچنین زندان‌های رژیم صدام به مقابله با این رژیم پرداختند و با استقامت و پایداری خود در زندان‌های رژیم بعث موجب فرسایش آن شدند.

العالم ـ ایران

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای در جلسه علنی امروز (پنجشنبه) در نطق پیش از دستور خود، روز 26 مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به کشور، را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه این عزیزان حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند، افزود: آزادگان عملاً در دوجبهه با رژیم صدام مبارزه کردند که اولین جبهه مبارزه در جبهه‌ها بود و جبهه دوم مبارزه در زندان های رژیم صدام بود که باعث فرسایش روحیه این رژیم شد.

رییس مجلس، در سالروز ورود آزادگان به کشور، یادی از حجت الاسلام ابوترابی فرد کرد و گفت: این عزیز بزرگوار نقش بسزایی در تقویت روحیه و استواری آزادگان در دوره اسارت داشت.

لاریجانی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم تعدادی از همکاران ما در خانه ملت جز آزادگان بوده اند، خاطرنشان کرد، آنها در زمان جنگ تحمیلی مبارزه و جهاد را تجربه کرده اند و امروز در سنگری دیگر به ملت و انقلاب اسلامی  خدمت می کنند.

پس از نطق علی لاریجانی از محمد دهقانی، امیر خجسته، یحیی کمالی پور، حسن نوروزی و علی رضا رحیمی، از نمایندگان آزاده مجلس، با اهدای لوحی تقدیر شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها