سناتور آمریکایی:

تغییرات اساسی در کاخ سفید ضروری است

تغییرات اساسی در کاخ سفید ضروری است
جمعه 27 مرداد 1396 - 05:23

رئیس کمیته روابط خارجی سنا آمریکا گفت: لازم است که تغییرات ریشه ای در کاخ سفید صورت گیرد.

العالم – آمریکا

به گزارش رویترز، سناتور باب کورکر گفت: رئیس جمهور هنوز نتوانسه است که ثبات  خود را نشان دهد. او همچنین شایستگی لازم را از خود برای اینکه بتواند موفق شود، نشان نداده است. لازم است که وی موفق شود و ما به این موضوع نیاز داریم. کشور ما به این موضوع نیاز دارد که وی موفق شود. فرقی نمی کند که جمهوری خواه باشد و یا دموکرات. ما به این موضوع نیاز داریم که رئیس جمهور مان موفق باشد. تمامی کشورهای جهان نیاز دارند که رئیس جمهورشان موفق باشد.

وی افزود: او همچنین اخیرا نتوانسته است این موضوع را نشان دهد که شخصیت این ملت را  به خوبی می شناسد. او هنوز این موضوع را از خود نشان نداده است که می تواند درک کند که چه چیزی سبب شده است که این کشور فوق العاده باشد و چگونه این کشور امروز به اینجا رسیده است.

رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت: من باید بگویم که ما هم اکنون در برهه زمانی قرار داریم که لازم است تغییرات ریشه ای در کاخ سفید روی دهد واین موضوع باید روی دهد. به نظرم رئیس جمهور باید به سهم و نقشی که وی در کشور ما برعهده دارد توجه داشته باشد و باید ماوراء آنچه که هست حرکت کند. او باید  به گونه ای حرکت کند که فکر می کند بهترین وضعیت را برای کشور ما به همراه خواهد داشت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها