شکست یک بر صفر استقلال از سایپا

شکست یک بر صفر استقلال از سایپا
جمعه 27 مرداد 1396 - 07:58

شاگردان علیرضا منصوریان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال این بار مغلوب سایپا شدند و نتیجه را با یک گل واگذار کردند.

العالم ـ ایران

تیم‌های سایپا و استقلال در ادامه دیدارهای هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت 20:45 روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی به میدان رفتند که این دیدار با تک گل شاگردان علی دایی به پایان رسید.

تنها گل این مسابقه را که با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر برگزار شد، محمد عباس‌زاده در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی برای سایپا به ثمر رساند.

یکی از اتفاقات این بازی نیز دریافت کارت زرد دوم روزبه شاه‌علی‌دوست کاپیتان سایپا در دقیقه 1+90 و اخراج وی از بازی بود.

ترکیب سایپا: محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، رضا علیاری، دانیال ماهینی، امید خالدی، رضا اسدی، روزبه شاه‌علی‌دوست، علی قلی‌زاده، آرش رضاوند (حامد شیری ــ 90)، مهدی ترابی (محمدحسین کنعانی‌زادگان 3+90) و محمد عباس‌زاده (رضا جعفری ــ 76).

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، یعقوب کریمی (مهدی قائدی ــ 71)، وریا غفوری، روزبه چشمی، سرور جپاروف، مجتبی جباری (جابر انصاری ــ 89)، داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده (علی قربانی ــ 40).

انتقاد منصوریان از داور 

سرمربی تیم استقلال در پایان دیدار با سایپا نسبت به عملکرد داور مسابقه موضع گرفت.

علیرضا منصوریان بعد از شکست مقابل سایپا به سمت محمدحسین زاهدی فر داور مسابقه رفت و نسبت به عملکرد او انتقادهایی را مطرح کرد.

منصوریان در صحبتی که با داور بازی داشت، اعتقاد داشت او در صحنه هایی به ضرر استقلال کار کرده و همین امر باعث باخت این تیم در مصاف با سایپا شده است.

با این نتیجه استقلال در جدول رده بندی 4 امتیازی شد و سایپا با شکست استقلال و کسب 10 امتیاز به پرسپولیس و پارس جنوبی 10امتیازی رسید. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها