تربتی‌نژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور:

رحمانی فضلی همکاری‌های امنیتی با کشورهای جهان را افزایش داد

رحمانی فضلی همکاری‌های امنیتی با کشورهای جهان را افزایش داد
شنبه 28 مرداد 1396 - 18:06

نماینده گرگان در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کشور توانست همکاری‌های امنیتی با کشورهای جهان را افزایش دهد، گفت: رحمانی فضلی در دوران 4 ساله وزارت توانست پوشش حفاظتی 6 هزار کیلومتر مرز خاکی و 2 هزار کیلومتر مرز آبی با همسایگان را تکمیل کند.

العالم _ ایران / سیاسی

نورمحمد تربتی‌نژاد نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح عصر امروز (شنبه) پارلمان طی سخنانی به عنوان موافق عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور،‌ اظهار داشت: وزارت کشور یکی از مهمترین وزارتخانه‌ها از حیث وظایف و ماموریت‌ها است.

وی افزود: هماهنگی امور استاندارها،‌ اجرای انتخابات، اعمال مدیریت در بحران‌ها همگی جزو وظایف و ماموریت‌های این وزارتخانه بزرگ کشور است.

تربتی نژاد تصریح کرد: با توجه به این موضوع این وزارتخانه حساس، مهم و گسترده باید به شخصی سپرده شود که از حیث شخصیتی دارای تخصص و توان و تجربه بالا باشد،‌شناخت بنده از آقای رحمانی فضلی یک شناخت رزومه‌ای روی کاغذ نیست بلکه شناختی براساس ارتباط 30 ساله با وی است.

وی با بیان اینکه رحمانی فضلی از نظر سیاسی فردی اعتدال‌گرا است، گفت: رحمانی فضلی دارای دکتری تخصصی از رشته مرتبط است و فعالیت‌های علمی فراوان و موثری دارد، رحمانی فضلی توفیق داشتن بیست جایگاه مدیریتی در سابقه 30 ساله خدمت را تجربه کرده است، این سوابق اجرایی درخشان می‌تواند چراغ راه مطمئنی برای رای اعتماد شما نمایندگان مجلس به وی باشد.

نماینده گرگان در مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: رحمانی فضلی با این سوابق توانست از نظر عملکرد در دولت یازدهم موفقیت‌های خوبی را رقم بزند. او در حوزه امنیت توانست با اولویت‌ دادن به امر  پیشگیری، از بسیاری از بحران‌های امنیتی جلوگیری کند، در دوران وزارت وی امنیت گردشگران خارجی به طور بی‌نظیری ارتقا یافت و رحمانی فضلی توانست همکاری‌های امنیتی با کشورهای جهان بخصوص کشورهای همسایه را افزایش دهد.

تربیتی‌نژاد خاطرنشان کرد: رحمانی فضلی توانست پوشش حفاظتی 6 هزار کیلومتر مرز خاکی و دو هزار کیلومتر مرز آبی با همسایگان را تکمیل کند،‌در حوزه سیاست اجتماعی و فرهنگی توجه ویژه به احزاب و صیانت از حقوق شهروندی از دیگر اقدامات رحمانی فضلی در وزارت کشور است.

وی همچنین گفت: توجه ویژه به حاشیه‌نشینی، تقویت و ارتقای کارآمدی مدیریت بحران کشور و کاهش آسیب‌پذیری در زمینه ریزگردها از اقدامات و زارت کشور در دولت یازدهم است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها