خیزش بحرینی‌ها برای سرنگونی آل‌خلیفه

خیزش بحرینی‌ها برای سرنگونی آل‌خلیفه
جمعه 19 اسفند 1390 - 18:28

لندن (العالم) – هماهنگ کننده ابتکار ملي براي حمايت از انقلاب بحرين تأکيدکرد، هدف از راه پيمايي امروز مردم، سرنگوني رژيم آل خليفه و قصاص جنايتكاران است.

"محمد كاظم الشهابي" روز جمعه درمصاحبه با شبكه العالم گفت: مردم بحرين با راه پيمايي امروز خود ، بر لزوم تحقق خواسته هاي خود يعني سرنگوني رژيم آل خليفه، خروج اشغالگران سعودي از بحرين و كوتاه شدن دست آمريكا از كشورشان تاكيد كردند.

الشهابي تاكيد كرد: مردم بحرين در همه شعارهاي خود مذاکره نكردن با قاتلان، سرنگوني رژيم آل خليفه و قصاص جنايتكاران را خواستارند.

وی افزود: مسئولان بحريني تا كنون بيش از 70 نفرا را به شهادت رسانده اند، و اقشار مختلف مردم بحرين را شكنجه و عذاب داده، چندين نسخه از قرآن كريم را به آتش كشيده و به مقدسات هتك حرمت كرده اند.

الشهابي گفت: رژيم آل‌خلیفه از مسئولان سعودي دستور مي گيرد، و آمريكا از طريق سفارت خود در بحرين و رژيم سعودي با استقرار نيرو در بحرين، درامور اين كشور دخالت مي كنند.

الشهابی ادامه داد: عليرغم همه اقدامات آل خلیفه براي ضربه زدن به وحدت ملي از طريق اختلافات طايفه اي، مردم بحرين با يكديگر متحد هستند، و تحت تاثير اين تلاش ها قرار نخواهند گرفت.

 

03-17-26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها