خودروی عاملان حمله تروريستي اسپانيا، در پاريس جريمه شده بود

خودروی عاملان حمله تروريستي اسپانيا، در پاريس جريمه شده بود
دوشنبه 30 مرداد 1396 - 06:21

رسانه های فرانسه روز یکشنبه اعلام کردند خودروی آئودی که در حمله به عابران پیاده در منطقه ساحلی کامبریلس‌ اسپانیا مورد استفاده قرار گرفت، هفته گذشته در پاریس بابت سرعت غیر مجاز جریمه شده بود.

این حمله چند ساعت پس از آن رخ داد که یک خودروی ون با سرعت بسیار زیاد، به جمعیت عابران پیاده در بولوار لاس رامبلاس بارسلون حمله کرد. این حادثه روز پنجشنبه گذشته رخ داد و بر اثر آن، 13 نفر کشته شدند.
به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، در پی وقوع این حادثه نیروهای پلیس کامبریلس پنج مرد را که کمربند انتحاری غیر واقعی به تن داشتند، به ضرب گلوله کشتند. این افراد با خودروی آئودی مذکور به جمعیت حمله ور شدند و پس از واژگون شدن خودرو، از آن بیرون آمدند و با چاقو به مردم حمله کردند. در این حادثه یک زن اسپانیایی کشته شد.
روزنامه لو پاریزین در این باره اعلام کرد این خودروی آئودی حدود یک هفته پیش به علت سرعت غیر مجاز در پاریس، با دوربین خودکار جریمه شده است. همچنین در گزارش این روزنامه آمده است کارشناسان فرانسوی هنوز نتوانسته اند رابطه ای مستقیم میان محفل اسپانیایی و محفل فرانسوی عامل حملات پیدا کنند، و خودروی مذکور ممکن است صرفا در حال عبور از پاریس بوده است.

پربیننده ترین خبرها