موافقت کره جنوبی با اعطای بورس به دانشجویان ایرانی

موافقت کره جنوبی با اعطای بورس به دانشجویان ایرانی
دوشنبه 30 مرداد 1396 - 12:13

با توجه به اقدامات و تلاش های انجام شده و پیرو مذاکرات صورت گرفته، دولت کشور کره با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای سال تحصیلی ۲۰۱۸ موافقت کرد.

العالم - آسیا

با توجه به مذاکرات صورت گرفته اداره کل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم، دولت کشور کره، با اعطای تعدادی بورس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای سال تحصیلی ۲۰۱۸ موافقت کرد.

بر همین اساس و بنا به سیاست‌ های اعطایی بورس دولت های خارجی علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق سامانه  grad.saorg.ir ، اقدام کنند.

 پس از ثبت نام در سامانه فوق الذکر، ضروریست متقاضیان فرم شماره۱ اطلاعات متقاضیان بورس دولت های خارجی را پس از تکمیل، تا پایان وقت اداری، ۹ (نهم) شهریور ۹۶ برابر با ۳۱ آگوست ۲۰۱۷، به دبیرخانه بورس دولت های خارجی اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی bdiri@saorg.ir  ارسال کنند.

بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه بوده و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع : mehrnews

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها