رئیس شورای عالی سیاسی یمن:

دولت اجازه نمی دهد یمن به سمت پرتگاه برود

دولت اجازه نمی دهد یمن به سمت پرتگاه برود
سه شنبه 31 مرداد 1396 - 08:48

رئیس شورای عالی سیاسی یمن از تلاش دولت یمن برای جلوگیری از حرکت این کشور به سمت پرتگاه ها خبر داد.

العالم - یمن

شبکه المسیره یمن گزارش داد که «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی این کشور بر جلوگیری از وارد آمدن خسارت به کشور بر اثر تضعیف جبهه داخلی تاکید کرده است.

الصماد در همین زمینه تصریح کرد: دولت یمن هرگز اجازه نخواهد داد کشور به سمت پرتگاه هایی برود که متجاوزان از آن سود ببرند. ما در این خصوص با مردم و همچنین در رأس آنها شیوخ و بزرگان یمن همکاری می کنیم.

وی در ادامه نیز افزود: همه چیز مطمئن است و چالش کنونی نیز به فرصتی برای شناخت اختلالات در روند مشارکت و اتحاد کشور تبدیل خواهد شد و عقلاء و حکیمان یمن نیز در عبور از این مشکلات نقش برجسته ای دارند.

شنبه گذشته نیز عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در نشستی با شخصیتهای برجسته این کشور بیان کرده بود: متجاوزان تلاش دارند تا وجهه جبهه داخلی را خدشه دار کرده و از لحاظ سیاسی و جایگاه اجتماعی اش به آن ضربه وارد کنند.این تلاشها برای هدف قرار دادن جبهه داخلی به مرحله خطرناکی رسیده و باید نسبت به آن هوشیار بود.

همچنین یک منبع در دفتر رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اخبار و گزارش برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی درخصوص توافق بین جنبش انصار الله و حزب کنگره کل خلق درباره مراسم روز پنجشنبه آینده در این کشور را تکذیب کرد.

پربیننده ترین خبرها