نقشه تازه ترین دستاوردهای نیروهای عراقی در تلعفر

نقشه تازه ترین دستاوردهای نیروهای عراقی در تلعفر
چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 04:12

نقشه منتشر شده توسط الحشد الشعبی عراق نشان می دهد که روز سه شنبه نیز در محورهای مختلف بخش هایی از شهر تلعفر آزاد شده و تروریست ها با تحمل خسارات و تلفاتی مجبور به عقب نشینی از مواضع خود شده اند.

به گزارش خبرنگار شبکه  العالم نیروهای عراقی درادامه عملیات "تلعفر می آییم" از سه محور جنوب، شرق و شمال غرب به پیشروی و شکستن خطوط دفاعی تروریست های داعش دست زدند.

در این عملیات هشت موضع تروریست ها در مناطق النور، الخضراء، العسکری، الکفاح، و روستاهای ترمی و الخان،  آزاد و خسارت های گسترده ای به تروریست ها وارد شد.

بیمارستان الحسین درجبهه جنوب غرب شهر تلعفر نیز از وجود تروریست ها پاکسازی شد.

درگیری در برخی مناطق از جمله منطقه المتاخم در فاصله حدود سیصد متری مرکز شهر و اطراف سیلوهای تلعفر در جنوب غرب همچنان ادامه دارد.

براساس آمار نیروهای عراقی، دست کم 59 تروریست داعشی در این درگیری ها کشته شدند و علاوه بر درهم ریختن خطوط دفاعی دشمن در محورهای شرقی و غربی، مرکز آموزش عناصر داعش در منطقه العسکری تلعفر به دست نیروهای عراقی افتاد.

واحدهای مهندسی الحشد الشعبی بلافاصله پس از آزاد سازی مناطق مختلف شهر و اطراف تلعفر از وجود تروریست های داعش، عملیات پاکسازی مناطق و منزل و تاسیسات آزاد شده از مین و تله های انفجاری را آغاز کردند.

پربیننده ترین خبرها