کشف قرصهای روانگردان ترامپ در آلمان! + عکس

کشف قرصهای روانگردان ترامپ در آلمان! + عکس
چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 08:41

پلیس آلمان قرص های روانگردان با شکل سر ترامپ کشف و ضبط کرد.

العالم - اروپا

به گزارش بی بی سی عربی؛ پلیس آلمان 5 هزار دانه قرص روانگردان کشف و ضبط کرد که شکل این قرص ها شبیه سر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است .

قرص های روانگردان که به رنگ نارنجی است ، در شهر اوزنابروک در شمال غرب آلمان کشف وضبط شد.

پلیس آلمان روز سه شنبه اعلام کرد که یک تبعۀ اتریشی و پسرش اواخر این هفته قرص های روانگردان را قاچاق می کردند که هر دوی آنها دستگیر و بازداشت شده اند.

گفته می شود که قاچاقچیان درپی فروش اینترنتی قرص های روانگردان با شعار " ترامپ بزرگی را به بیهودگی برمی گرداند " بودند شعاری که کنایه از شعار انتخاباتی ترامپ با عنوان " ترامپ بزرگی را به آمریکا برمی گرداند" است.

قرص های روانگردان گاه باعث مرگ مصرف کننده می شود و اکثراً فرد مصرف کننده را به حالت تهوع ، شیزوفرنی و ترس گرفتار می کند.

کارشناسان در انگلیس درباره اثرات مخرب قرص های روانگردان هشدار داده اند و می گویند که تعداد افرادی که به علت ابتلا به عوارض رفتاری و ذهنی ناشی از مصرف قرص های روانگردان بستری می شوند ، افزایش یافته است.  

پلیس آلمان اعلام کرد که هنگام بازرسی خودروی قاچاقچیان مقداری پول نیز کشف کرده است و ارزش قرص های روانگردان مکشوفه در بازار به 47 هزار دلار می رسد.

چهرۀ ترامپ و حالت عجیب مویش در یک روی قرص های روانگردان و نامش نیز در روی دیگر قرص ها دیده می شود.  

رسانه های محلی اعلام کردند : پدر و پسر قاچاقچی به ترتیب 55 ساله و 17 ساله هستند و قرص های روانگردان را از هلند به آلمان قاچاق کردند و گفته می شود که قرص ها را از هلند خریداری کرده اند .  

214

پربیننده ترین خبرها