بدرفتاری با اتباع عراقی در یکی از فرودگاه های اردن + ویدیو

چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 11:09

کاربران اردنی شبکه های فیسبوک و توئیتر ویدیویی را منتشر کردند که نشان می دهد نیروهای حراست فرودگاهی در اردن یک زن عراقی و شوهر بیمارش را از هواپیما پیش از سفر به آمریکا پیاده می کنند.

العالم - عراق

به ادعای کاربران اردنی ؛ علت پیاده کردن زن و شوهر عراقی از هواپیما توهین زن عراقی به مقام پادشاه اردن بود متعاقباً یکی از میهمانداران حراست فرودگاه را از قضیه مطلع می کند که میهماندار با کمک یک نیروی حراست سرانجام زن و شوهر را از هواپیما پیاده می کنند.

زن عراقی بر سر موضوعی با یکی از میهمانداران مشاجره می کند و در این مشاجره می گوید" اگر ملک عبدالله هم بیاید ، پیاده نمی شوم" که میهماندار این جمله زن عراقی را توهین به مقام پادشاه دانست و با کمک حراست، زن عراقی را به همراه شوهرش از هواپیما پیاده کرد.

ویدیویی که یکی از مسافران هواپیما تهیه کرده است ، نشان می دهد که زن عراقی به میهاندار و نیروی حراست می گوید " من اشتباهی نکرده ام و پیاده نخواهم شد" و هنگامی که نیروهای حراست می خواهند مرد عراقی را از روی صندلی خود بلند کنند ، زن عراقی می گوید " دارید این مرد را می کُشید . از شما خواهشم می کنم. دارید این مرد را می کُشید." " بس است شما را به خدا بس است."

در این میان یکی از مسافران اردنی هواپیما فریاد می زند " یا اینها را با زور پیاده کنید یا ما پیاده می شویم. دیرمان شده است."

یکی از مسئولان وزارت امور خارجه عراق اعلام کرد که تحقیقاتی درباره ویدیوی منتشره آغاز شده است و با سفارت این کشور در امان برای آگاهی از جزئیات موضوع و محل وجود زن و شوهر عراقی تماس برقرار شده است و به دولت اردنی پیامی برای تأکید بر لزوم خوش رفتاری با اتباع عراقی فرستاده است.

214

پربیننده ترین خبرها