اتفاقات بازی پرسپولیس-الاهلی از زبان بیرانوند

اتفاقات بازی پرسپولیس-الاهلی از زبان بیرانوند
چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 12:32

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: "وقتی 2 بر صفر از الاهلی عقب افتادیم از نظر روحی روانی به هم ریختیم اما خوشحالم که به بازی برگشتیم."

العالم - ایران / ورزشی

علیرضا بیرانوند در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان، گفت: می‌توانم بگویم بازی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر که مساوی کردیم. البته بازی بسیار سختی بود و ما در همان ابتدای بازی غافلگیر شدیم.گلی که خوردیم روی غافلگیری بود. با وجود اینکه در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم اما مالکیت بازی در نیمه اول در دست الاهلی عربستان بود و آنها بهتر از ما بازی می‌کردند. 

وی ادامه داد: اما روند بازی در نیمه دوم تغییر کرد و ما نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کردیم هر چند که یک گل دیگر هم خوردیم و 2 بر صفر عقب افتادیم. وقتی تیمی در این سطح 2 بر صفر عقب می‌افتد و بازی  را 2-2 می‌کند یعنی اینکه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. امیدوارم با دعای خیر مردم در بازی برگشت بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و دل میلیون‌ها پرسپولیسی را شاد کنیم. 

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران این تیم بعد از نتیجه 2 بر صفر نگران شده بودند، خاطرنشان کرد:

اگر بخواهم واقعیت را بگویم خودم هم خیلی نگران شده بودم چرا که ما به عنوان میزبان 2 بر صفر عقب افتاده بودیم و کمی از نظر روحی و روانی به هم ریخته بودیم اما خوشحالم که در نهایت بازنده نشدیم و با تساوی از زمین بیرون آمدیم. مطمئن هستم هواداران ما هم خوشحال هستند و به بازی برگشت امیدواریم. می‌توانیم در ابوظبی با یک بازی خوب دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد کنیم.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها