عذرخواهی حاکم دبی از امیر قطر؟

عذرخواهی حاکم دبی از امیر قطر؟
پنج‌شنبه 2 شهريور 1396 - 01:26

یک افسر اماراتی ادعا کرد؛ انتقادهای شبکه تلویزیونی "دبی" از امیر قطر، باعث عذرخواهی حاکم دبی از وی شده است.

العالم - خاورمیانه

یکی از افسران دستگاه امنیتی امارات و دارندۀ صفحۀ "بی سایه" در شبکه توئیتر  چهارشنبه اعلام کرد : محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر تماس گرفته و از انتقادهای شبکه تلویزیونی "دبی" به تمیم عذرخواهی کرده و گفته که از هیچ اختیاری برای پایان دادن به این انتقادها برخوردار نیست.

این کاربر توئیتر نوشت: محمد بن راشد آل مکتوم در گفتگو با امیر قطر گفته که از قدرت لازم برای متوقف کردن انتقادهای شبکه دبی برخوردار نیست و امیر قطر هم گفته که "موضوع را درک می کند".

شبکه تلویزیونی دبی چندی پیش مدعی شده بود که در برخی از مناطق شهر دوحه پایتخت قطر ممنوعیت آمد و شد اِعمال شده است که این ادعا به دستمایۀ تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد و این ادعا را خیال بافی نامیدند.

شبکه دبی امارات همچنین مدعی شد که نیروهای ترکیه در چهار راه های اصلی مستقر شده و در برخی از مناطق دوحه ایست های بازرسی نصب کرده اند و ومانع عبور و مرور مردم در مناطق دیگر می شوند زیرا دو روز پیش تظاهراتی هر چند کوچک برگزار شده است.  

شبکه دبی افزود: مقامات قطری تعدادی افسر را به علت مخالفت آنها با استقرار نیروهای ترکیه و ایران در خاک قطر و استفاده نکردن نظام دوحه از نیروهای ارتش کشور خود بازداشت کرده اند.

شبکه دبی مدعی شد که 62 افسر قطری خصوصاً حسن یوسف الملا مسئول دفتر رئیس ستاد ارتش قطر بازداشت شده اند.

214

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها