برخورد قاطع خانم مجری با یک مزاحم + عکس

برخورد قاطع خانم مجری با یک مزاحم + عکس
چهارشنبه 1 شهريور 1396 - 19:07

مژده لواسانی مجری برنامه های تلویزیون روزهای گذشته در اینستاگرامش از ایجاد مزاحمت و ایجاد صفحاتی به نام او صحبت کرد. این مزاحمت ها تا جایی ادامه پیدا کرد که این مجری کشورمان را به برخورد قاطع واداشت.

العالم - ایران / اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین، مژده لواسانی با انتشار عکس هایی از شکایت خود نوشت: اگر خاطرتون باشه هفته ی گذشته چندین پیج فیک به نام من و با ایجاد مزاحمت فراوان، باز شد و این مزاحمت ها ادامه پیدا کرد و فقط به چند صفحه ی جعلی ختم نشد!

من برای اولین بار و با توجه به اینکه تذکرهای وارده به فرد مزاحم تأثیری نداشت،شکایت کردم و ظرف مدت 24 ساعت با تلاش و جدّیت پلیس فتا ،متهم شناسایی و احضار شد و پرونده به مرجع قضایی ارجاع و قرار مناسب صادر گردید.

طی چند روز آینده،پرونده در دادگاه مربوطه بررسی میشه و لازم به ذکره که با توجه به جنبه ی عمومی این نوع جرائم،حتی با رضایت بنده به عنوان شاکی هم پرونده مختومه نمیشود و با مجرم طبق قانون برخورد خواهد شد.

تکمله یک:
بینهایت ممنونم از پلیس فتا،خاصه رئیس پلیس محترم فتای تهران،سرهنگ کاکوان و جانشین ایشان سرهنگ گودرزی،که با لطف و حمایت و پیگیری فوری باعث شدن در مدت بسیار کوتاهی فرد مورد نظر بازداشت شود.

به تمام دوستان هنرمندم توصیه میکنم که اینگونه مزاحمت ها و حتی توهین ها رو حتماً از طریق پلیس فتا و با انجام شکایت به طور قانونی پیگیری کنند تا متخلفین مجازات شوند.

تکمله دو:

باید به طور ویژه از حضرت پدر جان عزیز دل تشکر کنم که با وجود تمام گرفتاریها و پرونده های سنگینی که این روزها دارند، مثل همیشه ی زندگیم پشت و پناه من بودند...

حضرت پدر، ممنونم که حتی ثانیه ای نمیذاری آرامشِ خانواده ی کوچک ما به خطر بیفته...شما نه فقط وکیل این پرونده، که بعد از خدا، وکیل تمام زندگی منی...تا هستم و خواهم بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها