تصاویر ... تظاهرات گستردۀ مردم یمن / اعلام آمادگی صالح برای سازماندهی ده ها هزار رزمنده علیه عربستان

تصاویر ... تظاهرات گستردۀ مردم یمن / اعلام آمادگی صالح برای سازماندهی ده ها هزار رزمنده علیه عربستان
پنج‌شنبه 2 شهريور 1396 - 11:25

از ساعتی پیش مردم یمن برای اعتراض به تجاوز عربستان سعودی و حمایت از رزمندگان خود در میدان های نبرد، به خیابان های پایتخت این کشور آمدند.

العالم - یمن

ساکنان صنعا و مردم دیگر استان های این کشور که خود را به پایتخت رساندند، با حضور در خیابان ها و میادین مختلف شهر راهپیمایی كردند.

تظاهر کنندگان در حالی که پرچم کشور یمن را در دست دارند، علیه سیاست‌های آمریکا و عربستان در منطقه شعار سر دادند. 

در همین حال، جنگنده های ائتلاف سعودی در حال پرواز بر فراز شهر صنعا هستند.

در تظاهرات امروز صنعا بسیاری از سران و شیوخ قبایل یمنی نیز حضور یافته و ادامه جنایات سعودی آمریکایی را به شدت محکوم کرده اند.

زنان یمنی نیز با حضور در این راهپیمایی، ضمن محکوم جنایات عربستان، کاروانی از مواد غذایی و کمک های مالی خود را برای اعزام به جبهه های نبرد آماده کرده اند.

شخصیت های برجستۀ سیاسی و قبیله ای یمن ضمن شرکت در تظاهرات ضد سعودی در صنعا بر ادامه جنگ تا تحقق کامل آزادی و استقلال یمن تاکید کردند.

همزمان با تظاهرات طرفداران انصارالله و مردم یمن هواداران حزب «کنگره مردمی یمن» به ریاست علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین این کشور نیز جشن سی و پنجمین سالروز تاسیس این حزب را در میدان السبعین صنعاء آغاز کرد.

طرفداران حزب کنگره مردمی یمن ضمن شرکت در مراسم جشن تاسیس این حزب خواستار تقویت محورها و میادین مبارزه با دشمن سعودی آمریکایی شدند.

علی عبدالله صالح رئیس حزب کنگره مردمی نیز در مراسم میدان السبعین شرکت و در آن بر تقویت جبهه های مبارزه از طریق ده‌ها هزار رزمنده تاکید کرد. 

پربیننده ترین خبرها