قدردانی صالح الصماد از موسسات امنیتی و نظامی یمن

قدردانی صالح الصماد از موسسات امنیتی و نظامی یمن
پنج‌شنبه 2 شهريور 1396 - 21:29

رئیس شورای عالی سیاسی یمن از تلاش های سرویس های امنیتی وکمیته های مقدماتی و نظارت بر فعالیت های حامی از جبهه های اطراف صنعاء و مراسم بزرگداشت کنگره سراسری مردمی در سی و پنجمین سالروز تاسیس آن تمجید کرد.

العالم - یمن 

به گزارش خبرگزاری یمنی سبأ ، صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز پنجشنبه در پیامی از تلاش های موسسه امنیتی اعم از نیروهای امنیتی، پلیس النجده و پلیس راهنمایی و رانندگی و نیز سرویس های امنیتی و سیاسی و نیز کمیته های مردمی که در زمینه تامین امنیت مراسم و راه ها و تجمع های مردمی موفق عمل کرده اند، قدردانی و تشکر کرد.

الصماد افزودکه این تلاش ها فرصت را از افرادی که درصدد بهره برداری از این فعالیت ها و تجمع ها برای ضربه زدن به وحدت داخلی بودند، گرفت و همچنین به دشمن متجاوز اجازه نداد که از اوضاع ناآرام برای فراهم کردن زمینه برای عناصر القاعده و داعش و دیگر گروه های مغرض با هدف تسهیل درارتکاب جنایت هایشان بود، استفاده کنند.

وی افزود : مردم یمن با چشمان باز و قلب های زنده به یاد خداوند و عشق به وطن و صلح ، این فرصت را از فرصت طلبان گرفتند.

صالح الصماد همچنین از فداکاری های بی سابقه و مستمر رزمندگان ارتش یمن و کمیته های مردمی درجبهه های مختلف عزت وشرف در نبرد با متجاوزان برای جلوگیری از پیشروی های مکرر آن ها در هرجبهه ای در ساعات گذشته تمجید کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین از مسئولان موسسات امنیتی و نیروهای آن ها تقدیر و تاکید کرد این موفقیت ها درسایه اوضاع فعلی و تجاوزهای دشمن به زیرساخت های موسسات امنیتی و عمل با ایمان و اراده قوی درجهت خدمت به وطن ، بیش از اینکه وظیفه کاری باشد، وظیفه و واجب دینی است.

صالح الصماد اظهار داشت این تلاش ها و موفقیت ها و ایمان درست و عمل به وظایف شغلی و حرفه ای توسط همه افراد منتسب به موسسات رسمی و درصدر آن موسسه های امنیتی و نظامی درچینن شرایط دشواری ، به پیروزی مردم یمن بر گروه های شرارت جو و توطئه گران علیه آزادی و استقلال و کرامت این کشور منجر خواهد شد.

215

 

پربیننده ترین خبرها