پیشروی های سریع نیروهای عراقی در تلعفر+نقشه

پیشروی های سریع نیروهای عراقی در تلعفر+نقشه
پنج‌شنبه 2 شهريور 1396 - 21:57

نیروهای عراقی متشکل از  ارتش، پلیس فدرال، قوای ضد تروریسم، الحشد الشعبی و واحدهای امنیتی با پشتیبانی جنگند های ارتش در پنجمین روز از عملیات تلعفر ما می آییم ضربات سنگینی به تروریست های داعش در جبهه های مختلف وارد کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم  به نقل از منابع عراقی  در درگیری هایی که منجر به آزاد سازی مناطقی از شرق و غرب تلعفر شد تروریست ها تلفات و خسارات گسترده ای متحمل شدند.

براساس این گزارش یگان های نظامی عراقی به پیشروی خود در شهر تلعفر ادامه می دهند و داعشی ها در این شهر متحمل خسارت های فراوانی شده اند.

نیروهای عراقی اغلب بلندی های مشرف بر شهر تلعفر را به کنترل خود درآورده اند. داعشی ها و فرماندهان آنان نیز تلاش می کنند به سمت مرکز شهر عقب نشینی و فرار کنند. 

 دویست نفر از نیروهای داعش در طول نبردهای امروز کشته شده اند و عملیات آزاد سازی شهر  بدون مقاومت داعشی ها در جریان است.

یگانهای نظامی عراقی نیز در خلال پیشروی های خود هفت خودرو بمب گذاری شده را در شهر تلعفر منفجر کردند.

درعملیات امروز مناطق الجزیره، در جنوب شرق بخش تلعفر، الخضراء، النور و النصر در شرق،  تل خضر الیاس در جنوب ، الوحده  و المعلمین در شمال و همچنین روستاهای قره تبه در شمال فرودگاه آزاد شد.

نیروهای عراقی همچنین بر محور قلعه تاریخی تلعفر به مرکز و یکی از ساختمان های دولتی در منطقه الوحده در شمال شرق تلعفر مسلط شدند.

تصرف ساختمام موسسه فرهنگی و مرکز پلیس و ساختمان دفاع شهری در جنوب شرق تلعفر از دیگر دست آوردهای عملیات امروز پنجشنبه نیروهای عراقی بوده است.

درگیر های نیروهای عراقی و تروریست های داعش در اطراف سیلو های تلعفر و مناطق العروبه و الطلیعه  همچنان ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها