انتقاد ایران از سیاست های آمریکا در قبال پاکستان

پنج‌شنبه 2 شهريور 1396
23:44
انتقاد ایران از سیاست های آمریکا در قبال پاکستان سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن نکوهش استراتژی جدید آمریکا در قبال پاکستان تاکید کرد که آمریکا به مداخله در امور داخلی و تعیین تکلیف برای کشورهای منطقه خاتمه دهد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن نکوهش استراتژی جدید ایالات متحده آمریکا در قبال پاکستان اظهار داشت: آنچه امروز آمریکا بواسطه آن دیگر کشورها را محکوم می کند حاصل سال ها سیاست های غلط و نابجای این کشور در منطقه خصوصا افغانستان و استراتژی های فرصت طلبانه وسیاست های یک جانبه گرایانه  و دخالت های اشتباه  است که ثمره  آن چیزی جز تشدید آشوب و تنش و رشد تروریسم و افراط گرایی در منطقه نبوده است. 

قاسمی ضمن توصیه به دولت آمریکا برای عدم مداخله در امور کشورهای منطقه و تعیین تکلیف برای آنان تصریح کرد: کشورهای منطقه از ظرفیت لازم برای همکاری مشترک در مبارزه با تروریسم و برقراری ثبات و امنیت در منطقه خود برخوردارند و نیازی به استراتژی های بی ثبات کننده و تروریست پرور آمریکا ندارند.

0% ...

آخرین اخبار

موضوع موشکی در توافقات اخیر وجود نداشته است


رایزنی ونس و عون در مورد ترتیبات آتش‌بس بین آمریکا، لبنان و ایران


اسلام آباد با حضور رهبران و مقامات پاکستانی از پزشکیان استقبال کرد + فیلم


عزاداری شب تاسوعا در جوار قتلگاه رهبر شهید انقلاب


قدردانی لبنانی‌ها از وفاداری ایران + فیلم


پزشکیان: ملت ایران در برابر فشار‌ها و تهدید‌ها با اقتدار ایستادگی کرد


قدردان تلاش دولت پاکستان برای استقرارصلح درمنطقه هستیم


پیام گرم مردم لبنان به ملت ایران؛ روایت یک دوستی در روزهای سخت + فیلم


الوفاق: سیاست‌های رژیم بحرین در قبال آیین‌های عاشورایی به تنش‌های اجتماعی دامن زده است


رایزنی روسای جمهور لبنان و فرانسه درباره نتایج مذاکرات آمریکا- ایران