جشن پیوند آسمانی هزار زوج جوان در جوار امام‌زادگان اصفهان

جشن پیوند آسمانی هزار زوج جوان در جوار امام‌زادگان اصفهان
جمعه 3 شهريور 1396 - 09:21

همزمان با ایام سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) جشن ازدواج و پیوند آسمانی ۱۰۰۰زوج جوان در جوار حرم مطهر ۱۰ امامزاده استان اصفهان برگزار شد.

العالم - ایران / فرهنگی

حجت‌الاسلام حسن امیری با تبریک  فرارسیدن  سالروز پیوند آسمان حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای ترویج زندگی به سبک اسلامی و با هدف ترغیب جوانان به سنت حسنه ازدواج در دین مبین اسلام  تلاش می کند گفت: با رویکرد ترویج ازدواج آسان و با محوریت قراردادن امامزادگان و برای کمک به زوج‌های جوان ویژه برنامه‌ جشن پیوند آسمانی در جوار حرم مطهر امام‌زادگان استان اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا نیز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با همکاری و مشارکت هیئت امنا بقاع متبرکه استان در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج 1000 زوج جوان را در جوار حرم مطهر 10 امامزاده جلیل القدر استان برگزار کرد.

حجت‌الاسلام امیری تصریح کرد: در همین راستا و به منظور ایجاد فضایی مناسب برای حضور زوج‌های جوان مکانی همراه با سفره عقد برای زوج‌ها در جوار حرم مطهر امام‌زادگان شاخص استان مهیا شد که این افراد به صورت رایگان از این مکان‌ها برای برگزاری جشن ازدواج خود استفاده کردند.

وی گفت: از مردم خیر و نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با ایجاد وقف‌هایی در راستای کمک به ازدواج زوج‌های جوان اداره اوقاف و امور خیریه را در جهت ترویج این سنت حسنه یاری کنند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها