با همکاری سپاه و همه نهادهای انقلابی کشور را می‌سازیم

با همکاری سپاه و همه نهادهای انقلابی کشور را می‌سازیم
جمعه 3 شهريور 1396 - 15:28

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با نهادهای انقلابی هم باید کار کنیم گفت: با سپاه و همه نهادهای انقلابی ما باید در کنار هم، همه بخش‌های کشور را بسازیم.

العالم - ایران

 

محمود واعظی ظهر امروز در سخنرانی پیش ازخطبه‌های نمازجمعه تبریز با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی است تا به عنوان خدمتگزار مردم گزارش دهیم و تعامل نزدیک‌تری با مردم داشته باشیم اظهار کرد: در برنامه ریزی ستاد برگزاری هفته دولت، مقرر شد تا وزرا و معاونان رئیس جمهور به استان‌های کشور سفر کرده و ضمن ارائه گزارش اقدامات دولت، از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده و برای رفع آن برنامه ریزی کنند. 

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم آذربایجان در انتخابات نشان از فهم بالای مردم به حساسیت‌های موجود ایران در کشور و منطقه است افزود: این حضور گسترده باعث اقتدار نظام اسلامی شده است و ما می‌توانیم با تکیه بر این صندوق‌ها همبستگی و اتحاد را افزایش داده و امنیت و اقتدارمان در برابر توطئه‌های دشمنان تقویت شود. 

نماینده اعزامی هیئت دولت با بیان اینکه در دولت یازدهم برای تقویت وحدت و همدلی گروه‌های مختلف تلاش کردیم ابراز داشت: در سیاست خارجی فعال‌ترشدیم تا تصویر ایران مخدوش نشود و در برابر ایران هراسی، شیعه هراسی و اسلام هراسی ایستاده و تصویر واقعی از ایران را نشان دادیم، امروز افکار عمومی دنیا به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مردم احترام ویژه‌ای قائل هستند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه با حمایت و هدایت رهبری برجام را به نتیجه رساندیم اضافه کرد: فضای اقتصادی تغییر کرده و منجر به افزایش صادرات کالاهای ایرانی به کل دنیا شد و باید از این ظرفیت برای افزایش صادرات کالاهای ایرانی به دنیا و افزایش تولید و اشتغال تلاش کنیم.

وی توجه ویژه دولت جدید به مشکلات اقتصادی را یادآور شد و گفت: دولت دوازدهم متعلق به مردم است و متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست و بر پایه رأی مردم است، ما از همه رأی دهندگان به روحانی و سایر کاندیداها تشکر می‌کنیم لذا ما تلاش می‌کنیم مشکلات همه مردم را حل کنیم نه یک گروه رأی دهنده خاص را.

واعظی با بیان اینکه رئیس جمهور با سه شاخصه اعضای دولت را به مجلس معرفی کرد، اظهار کرد: «انسجام در فکر و اندیشه، اعتقاد به قانون اساسی و تبعیت ازولایت فقیه و باور اندیشه اعتدالی»، «هماهنگی در عمل» و «کارآمدی» شاخصه‌های اصلی رئیس جمهور در انتخاب کابینه بود که تلاش کردیم نقاط ضعف دولت یازدهم را رفع کرده و دولت کارآمدتری تشکیل دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران لنگر تضمین ثبات و امنیت منطقه است افزود: بر این اساس ضروری است که در داخل کشور آرامش و امنیت داشته باشیم و این زمانی رخ می‌دهد که قوای سه گانه تحت رهبری مقام معظم رهبری منسجم کار کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با نهادهای انقلابی هم باید کار کنیم گفت: با سپاه و همه نهادهای انقلابی ما باید در کنار هم، همه بخش‌های کشور را بسازیم.

منبع : tasnimnews

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها