آزادسازی تلعفر زیاد طول نمی‌کشد

آزادسازی تلعفر زیاد طول نمی‌کشد
جمعه 3 شهريور 1396 - 16:34

هادی العامری از فرماندهان بسیج مردمی عراق، پیش بینی کرد که نبرد آزادسازی تلعفر زیاد طول نکشد.

العالم - عراق

 هادی العامری در مصاحبه با شبکه العالم تاکید کرد: پس از فرار تروریستهای داعش به مرکز تلعفر، نیروهای عراقی برای ورود به مرکز این شهر در آمادگی کامل به سر می برند.

العامری گفت: پیشروی خوبی بر اساس برنامه مشخص شده داشتیم. امیدواریم سرعت این عملیات در همین سطح حفظ شود و پیش بینی می کنیم ان شاء الله عملیات آزادسازی سریع باشد. ما برای بدترین احتمالات آمادگی داریم و احتمال می دهیم دشمن که تا این لحظه هیچ عملیاتی را انجام نداده است به داخل این شهر عقب نشینی کند. پیش بینی می کنیم دشمن بخواهد در داخل شهر بجنگد و ما این مسائل را به طور کامل در نظر گرفته ایم اما محورهای متعددی وجود دارد و فکر می کنم دشمن نمی تواند در تلعفر زیاد مقاومت کند. ما چندین تجربه مشابه داریم و با توجه به مشارکت بسیج مردمی با برادرانمان در ارتش، پلیس فدرال و نیروهای مبارزه با تروریسم، پیروزی خیلی زود و با کمترین تلفات به دست خواهد آمد.

وی افزود: هماهنگی بسیار خوبی بین نیروها وجود دارد و این اولین بار نیست که ما در کنار ارتش یا پلیس فدرال یا برادرانمان در مبارزه با تروریسم می جنگیم. ما در جنگهای طولانی و متعدد در کنار هم جنگیده ایم. هماهنگی و تفاهم بسیار خوبی بین ما وجود دارد.

پربیننده ترین خبرها