خبرنگار العالم:

شکست داعش در ارتفاعات قلمون حتمی است

شکست داعش در ارتفاعات قلمون حتمی است
جمعه 3 شهريور 1396 - 16:46

شکست داعش در جنگ در ارتفاعات و دشت مرطبیه حتمی است و ارتش سوریه و مقاومت، همه تپه های منطقه را به کنترل خودشان درآورده اند.

العالمبا خبرنگاران

حسین مرتضی مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه گفت: سراسر منطقه حضور عناصر داعش در تیررس نیروهای ارتش سوریه و مقاومت، قرار دارد و این همان امری است که عناصر این گروهک تروریستی از آن بیم داشتند.

مرتضی جمعه در گفتگو با بخش خبر نیمروزی العالم افزود: عناصر داعش تلاش می کنند از پیشروی نیروهای ارتش و مقاومت جلوگیری کنند تا در صورت صحت آنچه از آن به نام مذاکرات برای انتقال عناصر داعش از این منطقه یاد می شود همه گزینه هایشان در این زمینه را از دست ندهند. زیرا در صورتی که "حلیمه قاره" به کنترل ارتش سوریه و مقاومت دربیاید موضع داعش، که در حال حاضر ضعیف است به طور کلی ضعیف تر خواهد شد و تنها راه برای مقاومت آنها، مانور دادن با بهره گیری از انتحاری ها خواهد بود.

خبرنگار العالم افزود: داعش از هر ابزاری برای یافتن طرف مذاکره ای که بتواند ارتش های سوریه و لبنان و مقاومت را به دادن اجازه خروج عناصرش از مرز دو کشور به دیرالزور اقناع کند استفاده می کند. برخی نشست ها در این زمینه برگزار شده است اما این موضوع بر عملیات نظامی ارتش و مقاومت هیچ تأثیری نداشته است و عملیات مانند گذشته ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها