سردار شیرازی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل ارتش:

شاهد یک روند رو به رشد در سازمان ارتش هستیم/ رضایت رهبری از عملکرد سرلشکر صالحی

شاهد یک روند رو به رشد در سازمان ارتش هستیم/ رضایت رهبری از عملکرد سرلشکر صالحی
شنبه 4 شهريور 1396 - 09:03

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ما امروز شاهد یک روند رو به رشد در سازمان ارتش هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب از امیر موسوی خواستند تا از همه ظرفیت‌ها در انجام وظیفه جدید خود در ارتش بهره ببرد.

العالم _ ایران / سیاسی

مراسم معارفه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی آجا برگزار شد.

سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در این مراسم، ضمن قرائت حکم انتصاب امیر موسوی، با بیان اینکه ما امروز شاهد یک روند رو به رشد در سازمان ارتش هستیم، اظهار داشت: اقدامات فرماندهان ارتش و خصوصا سرلشکر صالحی باعث دلشادی همه عزیزان ارتشی شده است.

وی تصریح کرد: حضرت آقا هنگام اعطای درجه سرلشکری به امیر موسوی ضمن آرزوی توفیق برای خدمت در این مسئولین به ایشان فرمودند که از همه ظرفیت‌ها و تعهد انقلابی گری و مدیریت نظامی در انجام این وظیفه بهره ببرید.

سردار شیرازی گفت: ایشان همچنین به امیر صالحی فرمودند که من به معنای واقعی کلمه و از ته دل از شما تشکر می‌کنم چون در این چند سال تدین، تعهد و امانت و دلسوزی و پاکی را به نحو کامل نشان دادید. خدا را شاکرم که پاک آمدید و پاک از ارتش می‌روید.

فارس

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها