ماجرای تلخ شوهری که با چاقو به جان همسرش افتاد

ماجرای تلخ شوهری که با چاقو به جان همسرش افتاد
شنبه 4 شهريور 1396 - 18:11

همسرم به من فشار آورد که به سر کارم بروم و می‌گفت چرا سر کار نمی‌روی که من عصبی شدم، چاقویی از کابینت آشپزخانه برداشتم، به سمت همسرم رفتم، سه ضربه به پا و دو ضربه به شکمش زدم.

العالم - ایران / اجتماعی

ساعت 8:25 صبح 28 آذر 95 خبر درگیری خانوادگی در شهران، خیابان طوقانی، خیابان بهار به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 142 به محل اعلام خبر اعزام شدند.

دقایقی بعد تیمی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند که با حضور مأموران در طبقه دوم ساختمان مسکونی (محل اعلام خبر) مشاهده شد زن جوانی خون‌آلود روی زمین افتاده و مرد جوانی چاقو به دست بالای سر زن جوان ایستاده است که مأموران، مرد جوان را بازداشت کرده و زن جوان به بیمارستان تریتا منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

همزمان با تشکیل پرونده قتل عمد، مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر و شوهر مقتول بازداشت شد.

متهم پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود 13 قبل با همسرم ازدواج کردم و یک دختر دوازده ساله دارم؛ بعد از ازدواج مشکلات زیادی داشتیم، من و همسرم بر سر مسائل خانوادگی و حتی رفت‌وآمد من به منزل خا‌نواده‌ام مشکل داشتیم تا اینکه ساعت 7 صبح همسرم به من فشار آورد که به سر کارم بروم و می‌گفت چرا سر کار نمی‌روی که من عصبی شدم، چاقویی از کابینت آشپزخانه برداشتم، به ستم همسرم رفتم، سه ضربه به پا و دو ضربه به شکمش زدم.

وی ادامه داد: دو سال است که قرص اعصاب می‌خورم و سابقه اعتیاد و مصرف مواد مخدر ندارم و تاکنون خلافی مرتکب نشدم؛ از ابتدای ازدواج با همسرم دعوا داشتم و او امواج منفی داشت، شب قبل از قتل، دخترم تا صبح بیدار بود و صبح پس از اینکه همسرم را با چاقو زدم، مادرش را دید.

متهم پس از این اظهارات با دستور بازپرس پرونده بازداشت و برای انجام آزمایشات لازم به پزشکی قانونی معرفی شد که کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی متهم اعلام کردند وی اختلال روحی و روانی حادی ندارد و درر زمان حادثه نیز جنون نداشته است.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها