آزادی پاسگاه های مرز اردن و سوریه از اشغال داعش

آزادی پاسگاه های مرز اردن و سوریه از اشغال داعش
شنبه 4 شهريور 1396 - 19:24

نیروهای ارتش سوریه وهم پیمانانش، چندین منطقه راهبردی در مرزهای این کشور با اردن واقع درجنوب سوریه را از اشغال تروریست ها آزاد کردند.

العالم  - سوریه

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای ارتش سوریه با ادامه عملیات خود در حومه جنوب شرق ریف دمشق، سه پاسگاه مرزی با اردن را آزاد کردند و طی این عملیات، شماری از عناصر مسلح به هلاکت رسیدند و جمعی از آنان پا به فرار گذاشتند.

براساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه درحومه شمالی حمص، 17 بلندی را بعد از درگیری های شدید با عناصر مسلح داعش آزاد کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین دامنه عملیات خود درحومه شرقی حمص را گسترش دادند و چندین موضع مهم را در اطراف شهرآزاد شده السخنه آزاد کردند.

جنگنده های ارتش سوریه همچنین به تپه های راهبردی قاره درجرود القلمون غربی حمله کرده و مواضع داعش را هدف قرار دادند.

تجهیزات نظامی در دو طرف مرزهای سوریه و اردن مستقر شده ، نیروهای ارتش لبنان و مقاومت درمرزهای این کشورومقاومت وارتش سوریه در مرزهای سوریه مستقر شده اند تا مرحله چهارم از عملیات فجر الجرود آغاز شود.

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت، بلندی های ضلیل الفاخوریه، وادی الحمام، و بلندی های ضهور الخشن و سهل و خربه مرطیسه را از دست تروریست ها آزاد کردند.

نیروهای ارتش لبنان نیز با سلاح های توپخانه و موشک ها، مواضع داعش در وادی و سهل مرطبیا درجرود راس بعلبک را هدف قرار دادند.

این درحالیست که گذرگاه مرطبیه و گذرگاه شیخ علی و بلندی های حلیمه قاره هنوز تحت سلطه گروه تروریستی داعش قرار دارد.

215

 

پربیننده ترین خبرها