تجدید میثاق رییس جمهوری و هیات دولت با آرمان‌های امام راحل

تجدید میثاق رییس جمهوری و هیات دولت با آرمان‌های امام راحل
يکشنبه 5 شهريور 1396 - 09:25

رییس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت دوازدهم صبح امروز (یکشنبه) همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

العالم- ایران/ سیاسی

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در این مراسم با اهدا تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی یادگار امام راحل و رییس تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره)، رییس جمهوری و اعضای هیات دولت را همراهی می کردند.
در ادامه این مراسم دکتر روحانی و اعضای هیات وزیران با قرائت فاتحه یادو خاطره آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
همچنین رییس قوه مجریه و هیات دولت صبح امروز پس از تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر سر مزار شهدای 72تن و شهیدان رجایی، بهشتی و باهنر حضور یافتند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ این شهدای والا مقام ادای احترام کردند.
رییس جمهوری و اعضای هیات دولت روز گذشته نیز به مناسبت هفته دولت با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور ماه، همزمان با سالگرد شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر (در هشتم شهریورماه 1360) نامگذاری شده است.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها