ویدئو؛ گورستان تانکها و بالگردهای آمریکایی در جیزان سعودی

يکشنبه 5 شهريور 1396 - 11:36

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یکی از روستاهای منطقه جیزان در منطقه مرزی جنوب عربستان را به گورستان تانک ها و بالگردهای آمریکایی ارتش سعودی تبدیل کردند.

العالم - یمن

خبرنگار شبکه خبری العالم در گزارش تصویری اختصاصی خود به روستای حامضه در منطقه جیزان در جنوب عربستان رفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن آنجا را به کنترل خود در آورده اند.

این روستا جبهه دوم نبرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن و ارتش سعودی در عمق منطقه جیزان در منتهی الیه جنوب غربی عربستان به شمار می رفت که به کنترل کامل ارتش و کمیته های مردمی یمن در آمد.

یکی از مبارزان یمنی به خبرنگار شبکه العالم گفت: باوجود یورش متجاوزان سعودی با پشتیبانی جنگنده های خود و حمله به مبارزان یمنی، اما این مبارزان نه تنها تسلیم نشده و عقب نشینی نکردند بلکه به سمت دشمن پیشروی کردند.

یک مبارز دیگر نیز به خبرنگار العالم گفت: اینجا یکی از گورستانهایی است که ارتش و کمیته های مردمی یمن برای ارتش سعودی ایجاد کردند و به خواست خداوند گورستانهای دیگری نیز در انتظار ارتش سعودی است.

به گفته خبرنگار العالم، ساکنان روستای حامضه با شدت گیری نبردها از منطقه فرار کردند.

وی افزود: هواپیماهای ارتش سعودی بعد از کنترل نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر روستای حامضه، این روستا را بمباران کردند.

خبرنگار العالم در گزارش تصویری خود گفت: شما می توانید شاهد انهدام دهها دستگاه خودروی نظامی و تانک های ارتش سعودی و بقایای بالگرد آپاچی ارتش سعودی باشید که در جریان نبردها در این روستا سرنگون شد.

6

پربیننده ترین خبرها