قیمت بلیت دیدار کره - ایران مشخص شد/60هزار کره ای در ورزشگاه

قیمت بلیت دیدار کره - ایران مشخص شد/60هزار کره ای در ورزشگاه
يکشنبه 5 شهريور 1396 - 16:10

جایگاه هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با کره جنوبی در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی 

تیم‌های فوتبال کره جنوبی و ایران روز پنجشنبه 9 شهریور از ساعت 16:30 به وقت کشورمان در هفته نهم از مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف هم می‌روند.

کره جنوبی برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود مستقیم به جام جهانی روسیه باید پیروز شود و به همین دلیل برنامه‌ای خاص برای این بازی حساس دارد.

اتحادیه فوتبال کره جنوبی اعلام کرده است، در بازی روز پنجشنبه 60 هزار پیراهن رایگان به هواداران تیم ملی این کشور که در ورزشگاه جام جهانی سئول حضور پیدا می‌کنند، توزیع خواهد کرد.

این کار به منظور روحیه بخشیدن به تیم ملی کره صورت می‌گیرد. این اولین باری است که قرار است این تعداد پیراهن بین هواداران کره توزیع شود. پیش از این اتحادیه فوتبال کره جنوبی سابقه تورزیع 20 هزار پیراهن بین هوادارانش را داشته است.

به گزارش تسنیم، سفارت ایران هم درخواست اختصاص 400 صندلی برای هواداران ایرانی در این بازی را داده که بر این اساس بخشی از طبقه دوم در جایگاه جنوبی به ایرانی‌ها اختصاص یافته است و تدابیر امنیتی برای محافظت از آنها هم در نظر گرفته شده است.

در آستانه این بازی قیمت بلیت‌ها هم مشخص شده است. بر این اساس ارزان‌ترین بلیت این بازی 10 هزار وون کره (تقریباً 29 هزار تومان) و گرانقیمت‌ترین بلیت هم 150 هزار وون کره (تقریباً 442 هزار تومان) است. قیمت بلیت سکوهایی که به ایرانی‌ها تعلق گرفته (جایگاه زرد) نیز 20 هزار وون (تقریباً 59 هزار تومان) است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها