حملات گستردۀ یمنی‌ها به مزدوران سعودی

حملات گستردۀ یمنی‌ها به مزدوران سعودی
دوشنبه 6 شهريور 1396 - 03:21

ارتش و کمیته های مردمی یمن، یکشنبه پیروزی های جدیدی را در جبهه های نبرد ضد مزدوران آل سعود تحقق بخشیدند.

العالم - یمن

یک منبع ارتش یمن گفت که یک نظامی سعودی در رقابه قیس در جیزان با قناصه هدف واقع شد.

همچنین توپخانه ارتش یمن تجمع نظامیان آل سعود را در گذرگاه الطوال و مواضع الرمیح، شرقان و جلاح را هدف قرار داد.  

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین تجمع سربازان سعودی و خودروهایشان را در خلف المخروق، مواضع رجلا، الطلعه و التبه الرملیه در الخضراء واقع در نجران منهدم ساخت.

رسانه های سعودی به کشته شدن سعد مستور الحارثی و صالح علی الزبیدی از مردوران آل سعود در نجران با آتش ارتش و کمیته های مردمی یمن اعتراف کردند.

توپخانه ارتش یمن به مواضع مزدوران در مفرق الحیمه نیز حمله کرد و دو مزدور آل سعود در منطقه عزان در بخش الوازعیه در استان تعز با قناصه هدف واقع شدند.

از سوی دیگر شماری از مزدوران آل سعود در حمله ارتش و کمیته های مردمی به الهاملی و موزع و شماری حین پیشروی مذبوحانه به طرف شرق منطقه یختل در بخش المخا  کشته و زخمی شدند.  

صلاح محمد خادم فرزند محمد خادم از سران حزب الاصلاح در استان الحدیده نیز به ضرب گلوله ارتش و کمیته های مردمی در جبهه میدی، کشته شد.

گلوله باران توپخانه ای مواضع مزدوران آل سعود در شمال صحرای میدی به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران و انهدام دو خودروی جنگی آنان در شمال این صحرا انجامید.

ارتش یمن چند موشک کاتیوشا هم به تجمع مزدوران آل سعود در اسفل فرضه در استان نهم شلیک کرد.

یک مزدور آل سعود نیز در شمال القتب با قناصه هدف واقع شد.  

ارتش و بسیج مردمی یمن به مواضع مزدوران در منطقه القرن حمله کردند. حمله دیگری به مواضع مزدوران آل سعود در جنوب تبه المطار در بخش صرواح در استان مأرب به کشته و زخمی شدن شماری مزدور منتهی شد. شش مزدور نیز با آتش ارتش و کمیته های مردمی در منطقه المخدره کشته شدند.   

ارتش و کمیته های مردمی همچنین به مواضع مزدوران در التتین السوداء و الرملیه در الصفراء واقع در استان شبوه حمله کرده و چادرهای آنان را آتش زدند که شماری از آنان کشته و زخمی شدند.

همچنین واحد مهندسی ارتش یمن، یک خودروی مزدوران را نزدیک وادی هراب در استان الجوف منفجر کرد که سرنشینان آن کشته و زخمی شدند. توپخانه ارتش یمن تجمع مزدوران و خودروهای آنان در جنوب کهبوب در استان لحج در جنوب یمن را هم منهدم کردند.  

206 

پربیننده ترین خبرها