مشاور وزیر بهداشت در بهداری رزمی منصوب شد

مشاور وزیر بهداشت در بهداری رزمی منصوب شد
يکشنبه 5 شهريور 1396 - 20:06

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی نصرالله فتحیان را به عنوان مشاور خود در بهداری رزمی منصوب کرد

به گزارش وبدا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای نصرالله فتحیان 

   هشت سال دفاع مقدس، صفحه درخشانی در تاریخ ایران اسلامی است که نقطه نورانی و مشعشع آن ایثار و فداکاریهای نهفته، پنهان وکمتر آشنا در بطن این حادثه عظیم است. مجاهدت های شبانه روزی نیروهای پزشکی، بهداری، پرستاران و امدادگران از جمله فداکاریهای کمتر روایت شده در تاریخ حماسه و ایثار این سرزمین است که اکنون لازم است با بازیابی و بازخوانی این چکامه¬های گرد و غبار گرفته از ایام آنها را چون صفحه های نور در منظر و نگاه عموم قرار دهیم.

با عنایت به ضرورت چنین رسالتی بزرگ و مهم و نظر به سوابق درخشان و موثر شما در بهداری دفاع مقدس، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مشاور اینجانب در بهداری رزمی منصوب می نمایم تا با هماهنگی معاونت امور اجتماعی نسبت به موارد ذیل اقدام نمائید :

-   ثبت و حفظ آثار بهداری در دوران دفاع مقدس و تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در حوزه سلامت با همکاری و هماهنگی دستگاههای مسئول.

تشکیل کارگروه مشترک بهداری رزمی با حضور کلیه معاونت ها و ادارات کل مرتبط با این وزارت و دانشگاههای علوم پزشکی و نیروهای مسلح.

تقویت همکاری فیمابین" موسسه ثبت وحفظ بهداری رزمی دفاع مقدس" با این وزارت و دانشگاههای علوم پزشکی.

برگزاری جشنواره بهداری رزمی و تقدیر از رزمندگان و خانواده های معظم شهداء، همراه با تهیه و تدوین آثار هنری  شامل سریال، فیلم سینمایی، مستند با هماهنگی دانشگاههای علوم پزشکی مراکز استان جهت ارتقاء روحیه ایثارگری در جامعه پزشکی

     موفقیت روز افزون شما را از خداوند حکیم و علیم خواستارم

پربیننده ترین خبرها