اعلام جنگ گروه افراطی صهیونیست علیه فلسطینیان

اعلام جنگ گروه افراطی صهیونیست علیه فلسطینیان
دوشنبه 6 شهريور 1396 - 04:53

دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین تاکید کرد که ظهور "جنبش نافرمانی" در میان شهرک‌نشینان صهیونیست، نتیجه طبیعی سیاست تحریک و نژادپرستی است که نخست وزیر رژیم اشغالگر و وزیرانش در پیش گرفته‌اند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، احمد مجدلانی دبیر کل جبهه مبارزه مردمی فلسطین و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین یکشنبه در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: ظهور این جنبش خطرناک که عناصرش در "بلادیم" واقع در میان شهرکهای یتسهار و کوتشاف هاشحار حضور دارند و برای انجام حملات مسلحانه علیه فلسطینیان برنامه ریزی می کنند، اقدامی بس خطرناک است که مسؤولیت عواقب آن به عهده کابینه رژیم اشغالگر است.

وی افزود: جامعه رژیم اشغالگر به سمت راستگرایی افراطی و فاشیسم جدید حرکت می کند که خطری برای تمام منطقه به شمار می آید. و دست به تروریسم سازمان یافته می زند؛ آنها مسؤول آتش زدن خانواده دوابشه و ابوخضیر هستند و جنایتهایشان فراتر از جنایتهای گروه تروریستی داعش است.

مجدلانی خاطرنشان کرد که این تروریسم در حال رشد است و از حمایت کامل کابینه نتانیاهو برخوردار است. این کابینه برای تقویت این گونه باندها تلاش می کند و از سوی ارتش رژیم صهیونیستی حمایت می شوند و مال و سلاح در اختیار آنها قرار می گیرد تا غیرنظامیان فلسطینی در روستاها و مناطق نزدیک به شهرکهای صهیونیستی را هدف حملات خود قرار دهند.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها