مردم این شهر سوریه داعشی‌ها را می‌کشند

مردم این شهر سوریه داعشی‌ها را می‌کشند
دوشنبه 6 شهريور 1396 - 02:43

شماری از عناصر تونسی و عربستانی داعش بر اثر حمله مردم شهر بوکمال سوریه به مواضعشان در آن شهر، به هلاکت رسیدند.

العالم ـ سوريه

خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" گزارش داد شماری از عناصر بارز گروه تروریستی داعش که دارای تابعیت تونسی و عربستانی بودند بر اثر حمله مردم شهر بوکمال سوریه به مواضعشان در آن شهر، به هلاکت رسیدند.

سانا به نقل از منابع محلی گزارش داد اهالی حومه شرقی دیر الزور "سالم رباح الظفیری" ملقب به ابورباح الحجازی تبعه عربستان و مسئول دفتر تبلیغ و ارشاد داعش در بوکمال و همچنین یک عنصر تونسی داعش به نام "ابوتیماء" را به همراه دو عنصر مسلح دیگر به نام های "ابوسعد احمد" و "خلدون الاسعد" به هلاکت رساندند.

منابع مذکور خاطرنشان کردند حمله کنندگان پس از به آتش کشیدن خودروی عناصر داعش در نزدیکی میدان المصریه در بوکمال، سلاح تروریست ها را نیز مصادره کردند.

این منابع خاطرنشان کردند فرار عناصر داعش همچنان ادامه دارد و اخیرا دو تن از سرکرده های این گروه تروریستی به نام "ابو العزیز الحلبی" به همراه خانواده اش و "بدر خلف المحمد الجاس" از شهر موحسن فرار کرده اند.

خبرگزاری سانا، خاطرنشان کرد: شمار دیگری از عناصر تروریستی دو روز پیش، از روستای البوعمر فرار کردند که از جمله آنها می توان به سمیر دحام و عبدالحمید الدیری اشاره کرد.

یادآور می شود گروه تروریستی داعش در اواخر ماه ژوئیه 2014 شهر استراتژیک بوکمال سوریه در نزدیکی مرز با عراق را به اشغال خود درآورد به یکی از پایگاههای اصلی خود تبدیل کرد.

دولت سوریه اعلام کرده است شمار زیادی از عناصر عربستانی داعش را در این شهر به هلاکت رسانده است.

در اواسط ماه میلادی گذشته نیز، دولت سوریه شماری از سرکرده های داعشی عربستانی الاصل را در این شهر، به هلاکت رساند. همچنین ارتش سوریه از هلاکت "ابو ایمن الجزراوی" شهروند عربستان و مسئول بمب گذاری خودروهای داعش در بوکمال خبر داد.

216

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها