علی کریمی چرا جواب قطعی سپاهان را نمی دهد؟

علی کریمی چرا جواب قطعی سپاهان را نمی دهد؟
دوشنبه 6 شهريور 1396 - 11:26

هافبک ملی‌پوش سابق سپاهان که به امید موفقیت در اروپا راهی تیم دیناموزاگرب شد هنوز جوابی برای بازگشت به تیم اصفهانی نداده است.

العالم-ایرانورزشی

 تیم سپاهان اصفهان در حالی که ۵ هفته از شروع بازی های لیگ گذشته هنوز تیم باصلابتی نشان نداده است و شکست های عجیب و تساوی در اصفهان از نکات جالب توجه نتایج این تیم با هدایت کرانچار است. 

البته سپاهانی ها معتقد هستند که دیر اضافه شدن رافائل، مصدومیت اولیویرا دروازه بان اصلی خود از جمله دلایل افت فنی تیمشان بوده است. 

سپاهان برای تقویت خود فقط یک جای خالی برای جذب نیروی ایرانی دارد. سهمیه خارجی این تیم پر است و بین گزینه های ایرانی علی کریمی در صدر خواسته های کرانچار است اما کریمی هم مدتی است برای بازگشت به سپاهان این باشگاه را معطل خود کرده است. 

این بازیکن که از لژیونر شدن خیری ندیده است و حتی در بازی های دیناموزاگرب در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نمی گرفت مدعی است که از تیم های خارجی همچنان پیشنهاد دارد اما اینکه چرا تکلیف خودش را با سپاهان مشخص نمی کند معلوم نیست و مشخص نیست باشگاه سپاهان تا چه زمانی می خواهد به پای بازیکنی باشد که بازگشت خود را منوط به موارد مختلف می کند. 

تمرینات سپاهان چند روزی است که آغاز شده و کرانچار که از مرخصی خود استفاده کرده از چهارشنبه در تمرینات حاضر می شود. باید منتظر شد و دید آیا سرمربی کروات سپاهان تصمیم نهایی را در مورد کریمی می گیرد یا خیر. 

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها