حضور ۸۰۰ زائر دانشگاهی در مراسم دعای عرفه کربلای معلی

حضور ۸۰۰ زائر دانشگاهی در مراسم دعای عرفه کربلای معلی
دوشنبه 6 شهريور 1396 - 11:28

العالم ـ ایران ـ اجتماعی

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ۸۰۰ زائر دانشگاهی دعای عرفه امام حسین(ع) را در جوار بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) قرائت خواهند کرد.

محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 16 مرداد آغاز شده و تا به امروز 3 هزار و 500 زائر دانشگاهی در قالب 85 کاروان به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

زارع گفت: زائران دانشگاهی در دو هتل در نجف اشرف و کربلای معلی مستقر هستند و سعی کرده‌ایم نزدیک‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های موجود در عراق را به زائران دانشگاهی اختصاص دهیم.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره اعزام دانشگاهیان در ایام عرفه به عتبات عالیات گفت: از 4 تا 9 شهریور که ایام عرفه محسوب می‌شود روزانه 3 کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات اعزام می‌شوند و جمعا در این مدت 20 کاروان یعنی 800 دانشگاهی افتخار حضور در کربلای معلی خواهند یافت و دعای عرفه امام حسین(ع) را در جوار بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) قرائت خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، زارع درباره برنامه‌های تدارک دیده شده برای زائران دانشگاهی نیز گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجرایی مختلفی برای زائران دانشگاهی در نظر گرفته شده که  زیارت صافی صفا، بازدید از کتابخانه علامه امینی، بازدید از بیت امام‌خمینی(ره) در نجف و همایش احلی من العسل در کربلای معلی از جمله این برنامه‌هاست.

پربیننده ترین خبرها